728 x 90

اخبار خليج فارس,اخبار خاورمیانه,دخالتهای ایران,اخب

خطیب مسجد الحرام در مکه مکرمه: رژیم ایران محور شر است

-

صالح آل طالب امام و خطیب مسجد الحرام در مکه مکرمه
صالح آل طالب امام و خطیب مسجد الحرام در مکه مکرمه
صالح آل طالب امام و خطیب مسجد الحرام در مکه مکرمه: رژیم ایران محور شر است. این رژیم تخم تروریسم و فرقه‌گرایی می‌کارد. رژیم ایران و حوثی‌ها، منازل، مساجد و دانشگاههای یمن را تخریب کرده، مسلمانان مسالمت جو را کشته و برخی را از کشورشان آواره کردند.
شیخ صالح الطالب خواهان وارد آوردن ضربات قدرتمند به حوثیها در هر مکانی شد. وی تحرک نیروهای عربستان سعودی در عملیات توفان قاطع را به‌مثابه هشداری نسبت به دخالت رژیم ایران توصیف کرد.
او افزود: گسترش کودتاگران منحرف در یمن ادامه اعمال جنایتکاران در عراق و سوریه است. گسترش رژیم فرقه‌گرای ایران که در کشورهای عربی نفوذ کرده و خواهان جنگ‌افروزی و گسترش اغتشاش و کشتار است. مردم عراق و سوریه و کشورهای عربی از اختلاف مذاهب و جنگ‌افروزیهای این رژیم رنج بسیاری برده و این رژیم حیات زنان و مردان و کودکان و غیرنظامیان را بی‌هیچ رحم و مروت و شرمی سلب کرده است. جلوگیری از این اقدامات فرقه‌گرایانه در یمن بر تمامی کسانی که توان آن را دارند واجب است چرا که این گروه دشمنان دین و دشمنان مردم خود و دشمن همسایگانشان هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3330a3f9-6ec0-450a-8943-36f5c60812c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات