728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

طنز تلخ؛ چماقداری علیه چماقداران

-

چماقداران رژیم - آرشیو
چماقداران رژیم - آرشیو
پدیده شوم چماقداری که به قدمت رژیم ولایت‌فقیه، تاریخچه دارد و اصلی‌ترین شیوه مقابله رژیم با گروهها و سازمانهای مخالف رژیم در فاز سیاسی بود، اینک هم‌چنان که سازمان مجاهدین خلق به کرات پیش‌بینی شده کرده بود به اهرمی برای مقابله و حذف در بین باندهای خود رژیم تبدیل شده است. به‌نحوی که با تشدید جنگ گرگها در نظام ولایت و در رأس نظام، چماقداری باندها علیه یکدیگر نیز به یک شیوه رایج برای مقابله باندهای درونی علیه یکدیگر تبدیل شده است
چنان‌چه در سالهای اخیر موارد متعددی از چماقداری باندها علیه یکدیگر وجود داشته، از جمله در سال آخر دولت احمدی‌نژاد، عوامل او سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم را در قم به هم ریختند و به سوی او لنگه کفش پرتاب کردند و هنگام برگشت آخوند روحانی از نیویورک در سال 92 نیز عوامل باند خامنه‌ای در فرودگاه تهران علیه او تظاهرات کردند و به سوی خودروی او لنگه کفش پرتاب کردند.
همچنین در ظرف یک ماه گذشته نیز این سومین بار است که عوامل باند خامنه‌ای در شیراز، علیه باند مقابل چماقداری می‌کنند و مانع سخنرانی آنان می‌شوند. یک هفته پیش به‌دلیل تهدید بسیجیان و عوامل باند خامنه‌ای، سخنرانی الهه کولایی یکی ازعوامل باند رفسنجانی- روحانی در این شهر لغو شد و پیش از آن نیز سخنرانی هادی خامنه‌ای، برادر خامنه‌ای و از عوامل باند رفسنجانی- روحانی و عضو روحانیان مبارز تهران، در وحشت از حمله چماقداران باند خامنه‌ای لغو شد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا علی مطهری نیز که به‌منظور سخنرانی در شیراز عازم آن شهر شده بود، پس از ورود به فرودگاه، توسط چماقداران باند خامنه‌ای مورد حمله قرار گرفت و ضمن شکستن شیشه خودرو او، وی را مجروح کردند.
گزارش خبرگزاری ایرنا تأکید دارد علی مطهری به‌محض ورود به فرودگاه شیراز با تجمع و اعتراض عده‌یی افراد سازماندهی رو به‌رو شد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا مهاجمان در حین حمله علیه او از اسپری فلفل استفاده کردند. به‌نحوی که راننده با سرعت، خودرو را به حرکت در آورده، اما تعدادی از موتورسواران به تعقیب خودرو پرداختند و در نهایت راننده خودرو پس از این تعقیب و گریز وارد کلانتری «میدان گل سرخ» شیراز می‌شود.
استاندار فارس گفته است که حمله کنندگان به مطهری، اشخاص عادی نبوده و سازماندهی شده بودند و همین گروه سازماندهی شده قبلاً نیز می‌خواسته‌اند به آخوند علی یونسی دستیار آخوند حسن روحانی نیز حمله کنند که مقامات محلی با پیش‌بینی این حمله، از آن جلوگیری کرده‌اند.
پس از به حاکمیت رسیدن خمینی دجال و آخوندها در ایران، رایج‌ترین شیوه‌این حکومت علیه مخالفان از جمله سازمان مجاهدین خلق ایران، به‌کارگیری دسته‌جات مزدور و چماقدار بود.
عوامل چماقدار حاکمیت و مشخصاً وابسته به حزب جمهوری به تجمعات و مراکز سازمان مجاهدین خلق ایران حمله می‌کردند و درهمان زمان سازمان مجاهدین خلق ایران اسناد متعددی از چماقداری عوامل و ایادی خمینی را افشا کرد، و نشان داد که چماقداران دقیقاً وابسته به حاکمیت آخوندی هستند.
در آن زمان عوامل خمینی و حزب جمهوری با شعار ”حزب فقط حزب‌الله رهبر فقط روح الله (خمینی) “ به خیابانها می‌ریختند و فعالیت هیچ گروه و سازمانی از جمله فعالیت سازمان مجاهدین خلق ایران را تحمل نمی‌کردند.
در اثر حملات عوامل چماقدار حکومتی به متینگها و مراکز مجاهدین قبل از خرداد سال 60، دهها تن از هواداران مجاهدین به دست عوامل چماقدار حکومتی به‌شهادت رسیدند و صدها نفر مصدوم و مضروب شدند.
طنز تاریخ این است که اکنون در تصفیه حساب باندهای درونی رژیم نیز از چماقداری استفاده می‌شود.
باندهای چماقدار سازمان‌یافته عوامل وابسته به خامنه‌ای علیه مهره‌های باند رقیب از همان شیوه‌ای استفاده می‌کند که خمینی در اوایل انقلاب ضدسلطنتی علیه گروهها و سازمانهای سیاسی مخالف استفاده می‌کرد.
اگر کسی تردید دارد که این پدیده شوم دقیقاً سازماندهی شده و وابسته به قدرت است، کافی است نوشته کاظم انبارلویی را در روزنامه رسالت در مورد حمله به مطهری بخواند. او صراحتاً می‌گوید اگر می‌خواهید چماق نخورید، نباید حرفی بزنید و اعتراضی به باند مقابل داشته باشد. انبار لویی می‌نویسد ”او (مطهری) در مورد سران فتنه می‌گوید قانون یعنی من و تشخیص من! از تریبون مجلس و از تریبونهای عمومی برای عملیاتی کردن حکم خود سوء استفاده می‌کند، حتی از تریبون بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا بی‌بهره نیست. او بر اساس چه قانونی این کار را می‌کند؟ اگر روزنامه جمهوری اسلامی او را بتواند قانع کند که به حکم قانون گردن نهد، خیلی راحت می‌شود عناصر خودسر را - که فیلم اکشن برای او تهیه کردند و او به این فیلم نیازمند بود- با چوب قانون تادیب کرد“.
استفاده از چماقداری توسط نظام ولایت‌فقیه بیانگر ماهیت وحشی این رژیم است. تضاد درون نظام و در رأس حاکمیت به درجه‌ای از بلوغ و رشد رسیده است که تضادها و تخاصمات آنها به چماق کشی علیه یکدیگر راه برده است. اکنون این چماقداران خط امامی سابق هستند که مورد تهاجم عوامل باند غالب رژیم می‌شوند.
عناصری مانند هادی غفاری، هادی خامنه‌ای، شیخ قدرت علیخانی که خود از سردمداران باندهای سیاه چماقدار علیه مجاهدین بودند، اکنون خود هدف باندهای سیاه وچماقدار باند خامنه‌ای شده‌اند.
بروز و رشد پدیده چماقداری باندهای درونی رژیم علیه یکدیگر بیانگر اوج شکنندگی نظام ولایت است که حتی این میزان تحمل و ظرفیت وجود ندارد که سرچماقداران سابق حکومتی و خط امامی (خط خمینی) علیه مجاهدین را نیز تحمل کنند.
ضمنا بروز پدیده چماقداری باندهای درونی رژیم علیه یکدیگر، بیانگر اوج شکنندگی و انقباض مطلق در این نظام قرون وسطایی، و بیانگر این است که اداواطوارهای آخوند روحانی شیاد نیز برای بزک کردن چهره کریه این حاکمیت راه به جایی نبرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28a0500c-0c88-4563-9df0-7bbc7dcdc70f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات