728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

سنندج - صحبت پدر شهید حامد احمدی: خون حامد تمام کردستان را گرفته است

-

گرامیداشت شش شهید قهرمان کرد در کنفرانس برلین
گرامیداشت شش شهید قهرمان کرد در کنفرانس برلین
صحبتهای پدرشهید کرد حامد احمدی بر روی اینترنت گذاشته شده است که در آن می‌گوید:
اینها که می‌نشینند و با هم صحبت می‌کنند (مذاکرات)، برای مردم ایران نقشه می‌کشند، همه دروغ می‌گویند یک دفعه نمی‌گویند که چرا مردم را می‌کشید!
خون حامد تمام کردستان را گرفته است. اینها جلاد هستند.
خون حامد جهان را گرفت، خون حامد تمام استان کردستان را گرفته، خون حامد در تمام خانواده‌هاست. داغ حامد توی دل فقط ده‌هزار نفر از اقوام و خانواده خودمان است. ما انسانهای کمی نیستم، تمام استان کردستان، تبریز، اصفهان... خانواده ما هست.
نامه دخترش مهنا را پخش کنید و به همه تلویزیونهای دنیا بدهید، پدر مهنا 17ماه فقط توی تک سلولی بود تا از او اعتراف اجباری گرفتند، تهدید به تجاوز به خانواده‌اش، شوک برقی.
ما ممنونیم از هر کسی که برای ما زحمت کشید، هرکس باشد ما قدمش را روی چشم می‌گذاریم. هر که باشد، هر ارگانی باشد برای ما زحمت کشیده، ما قدمش را روی چشم می‌گذاریم.
ما حتی موقع ملاقات کفشهایمان را هم در می‌آوردند، نگذاشتند، جنازه‌ها را ببینیم، نه مادرش، نه خواهرش والا عکسهای جنازه هم می‌گرفتیم
این نماینده‌ها هم فرمالیته هستند. نماینده‌های مجلس که می‌گویند ما اینکار را می‌کنیم، آن کار را می‌کنیم، هیچ غلطی نکردند.
این‌قدر اذیت کردند، ساعت 5 ربع کم بچه‌های ما را اعدام کردند، هنوز نمی‌گفتند که کجا برده‌اند جنازه‌هایشان را، ساعت 9 آمدند به ما گفتند که جنازه‌هایشان را برده‌ایم بهشت سکینه، رفتیم بهشت سکینه، می‌گفتند، یک ساعت دیگر، بعد می‌گفتند دو ساعت دیگر، بعد بردند، پاسگاه از ما تعهد گرفتند که چیزی نشود، بعد می‌گفتیم که بچه ما را اعدام کردید، حالا از چه می‌ترسید که چیزی بشود؟، ما ششصد کیلومتر از شهرستان آمده‌ایم. هنوز جاهاشون هم مشخص نیست درست و حسابی. اینها به‌نام اسلام، اسلام را هم ضایع کرده‌اند. هستند، برادران فارسمان که خیلی به ما کمک کردند، برای ما فرقی نمی‌کند فارس، ترک و عرب و خارجی، هرکی انسان‌دوست باشد، دوست ما هم هست.
هرکس جلاد باشد، دشمن ماست، اینها جلادند، واقعاً جلادند، سازمان حقوق‌بشر، اینها همه شون پول نفت بهشون میدن و هیچی نمیگن
برای اینها حساب مخصوص دارند که چیزی نگویند!
اینها با هم برادرند، مردم ایران این همه بدبختی، این همه بی‌بند و باری، این همه فقر، چه کسی آمد جلو تلویزیون اینها را محکوم کرد؟
کدامشان، کو، کو یکی؟ اینها همه دروغ می‌گویند.
این فرمالیته‌ای که به اسم هسته‌ای درست کردند، اینها همه زیر سرشان یک چیزی هست (مذاکرات) با هم برادرند و دارند نقشه می‌کشند برای مردم!
اینها همه دروغ می‌گویند، همه‌شان دروغ می‌گویند، تنها کسی که دروغ نمی‌گوید همینهایی هستند که پشتیبان مردمند، اینها دروغ نمی‌گویند.
تو پسر مرا اعدام کردی چرا جنازه‌اش را نمی‌دهی؟ از جنازه‌اش هم میترسی؟
اگر فکر می‌کنی چیزی نمی‌شود، چرا التزام از من می‌گیری؟ تعهد از من می‌گیری؟
چرا نمی‌گذاری، مادرش، خواهرش، عمویش اقربائش جنازه را ببینند؟ نگذاشتند، شش سال است توی زندان است، یک دقیقه نگذاشته‌اند عمویش، عمه‌هایش او را ببیند. 17ماه توی تک سلولی او را شکنجه و زجر دادند، 17ماه!
به‌خاطر چی؟ به‌خاطر این‌که کرد است! به‌خاطر این‌که سنی است!
این نمی‌شود. این حقوق‌بشر و این سازمان ملل و همه اینها یک دقیقه نیامدند، توی تلویزیون اینها را محکوم کنند، اگر محکومشان می‌کردند، اینطوری جلاد نبودند، هیچکی نیست به اینها بگوید چرا اینکار را می‌کنید؟ یک دفعه اگر محکومشان می‌کردند این نبود.
سی و پنج سال است دارند مردم را می‌کشند، روحانی که آمده 1700نفر تا حالا اعدام شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b82a88d-f294-43e0-adb5-3f95f737ef21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات