728 x 90

دونالد ترامپ: نفوذ جاسوسان رژیم ایران، بزرگترین رسوایی امنیتی در تاریخ آمریکا

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور قبلی آمریکا
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور قبلی آمریکا

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور قبلی آمریکا روز سه‌شنبه ۲۵مهر در مقاله‌یی در نیوزویک   نفوذ جاسوسان دیکتاتوری آخوندی در دوایر دولتی آمریکا را «یکی از بزرگترین رسوایی‌های امنیتی در تاریخ این کشور دانست و تأکید کرد: تحت مدیریت من، ما همهٔ جاسوسان، مأموران یا عوامل مشکوک رژیم ایران را در دولت ایالات متحده تعقیب و حذف خواهیم کرد».

ترامپ در این مقاله می‌نویسد: «زمانی که من قدرت را ترک کردم، رژیم تروریستی حاکم بر ایران به‌سمت ورشکستگی و از دست‌دادن پول‌ها تلو‌تلو می‌خورد و به‌سختی می‌توانست حقوق اراذل و اوباش افراطی خود را بپردازد. من صادرات نفت رژیم ایران را به کمترین حد رساندم. اما پس از آن بایدن وارد شد، تحریم‌های من را کاهش داد و امروز رژیم ایران بیش از ۳میلیون بشکه در روز تولید می‌کند. رژیم ایران از کسب درآمد کم در دوران من به دست‌کم ۸۰میلیارد دلار در سال در دوران بایدن رسید.

در رأس همه اینها، فقط ماه گذشته، بایدن ۶میلیارد دلار را در ازای گروگانها از انجماد خارج کرد؛ این باج‌گیری سابقه‌ای وحشتناک ایجاد کرد.

دهها میلیارد دلاری که بایدن اجازه انباشت آن‌را به رژیم ایران داد، اکنون توسط این رژیم برای تأمین مالی جنجال و قتل در جنگ منطقه استفاده می‌شود».

ترامپ اضافه کرد: «من از توافق وحشتناک اتمی با رژیم ایران خارج شدم و شدیدترین تحریم‌ها را علیه این رژیم اعمال کردم. من قاسم سلیمانی مغز متفکر تروریست رژیم ایران را که داشت سربازان ما و بقیه را می‌کشت، حذف کردم. ما منابع مالی رژیم ایران را درهم شکستیم و توانایی آنها را برای تأمین مالی گروه‌های تروریستی از بین بردیم».

رئیس‌جمهور قبلی آمریکا در بخش دیگری از این مقاله دربارهٔ مأموران نفوذی رژیم در آمریکا نوشت: «عوامل رژیم ایران سیاست ما در قبال رژیم ایران را تحت نظارت رابرت مالی، نماینده ویژه رسوای رژیم ایران اجرا می‌کنند. گفته می‌شود به‌دلیل نفوذ رابرت مالی، وزارت‌خارجه و وزارت دفاع بایدن مورد نفوذ افرادی با روابط نزدیک با رژیم ایران در مناصب بسیار حساس قرار گرفته است. این باید به‌عنوان یکی از بزرگترین رسوایی‌های امنیت ملی در تاریخ آمریکا در نظر گرفته شود؛ اما اخبار جعلی آن‌را نادیده می‌گیرند.

تحت مدیریت من، ما همهٔ جاسوسان، مأموران یا عوامل مشکوک رژیم ایران را در دولت ایالات متحده تعقیب و حذف خواهیم کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d312b2c-9ee0-4b0b-9a38-0440ebe892ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات