728 x 90

سایت کردستان مدیا: سه ائتلاف سیاسی ایران حمله پلیس آلبانی به کمپ مجاهدین خلق را محکوم کردند

سه ائتلاف سیاسی ایران حمله پلیس آلبانی به کمپ مجاهدین خلق را محکوم کردند
سه ائتلاف سیاسی ایران حمله پلیس آلبانی به کمپ مجاهدین خلق را محکوم کردند

سایت کردستان مدیا اول تیرماه ۱۴۰۲:

سه ائتلاف سیاسی ایران حمله پلیس آلبانی به کمپ مجاهدین خلق را محکوم کردند

سه ائتلاف سیاسی کنگره ملیتهای ایران فدرال، شورای دموکراسی خواهان ایران و همبستگی برای آزادی و برابری در ایران، طی بیانیه‌یی ضمن اشاره به درماندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران، حمله پلیس آلبانی به کمپ سازمان مجاهدین خلق را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

در راستای تلاشهای جمهوری اسلامی در چند ماه گذشته برای بازگرداندن حیثیت از دست رفته ناشی از انقلاب ژن، ژیان، ئآزادی در ایران، هزینه کردن دلارهای نفتی در کشور فقیری چون آلبانی برای حمله به مرکز استقرار پناهندگان مجاهد، از جمله تلاشهای مذبوحانه‌ای است که جمهوری اسلامی به پیش برده است.

حمله وحشیانه پلیس آلبانی که بی‌تردید در تبانی با جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است، یکی دیگر از ترفندهای این رژیم برای ایجاد جو ارعاب و وحشت در صفوف جنبش براندازی جمهوری اسلامی در داخل کشور به‌شمار می‌رود.

بعد از انقلاب ژینا در ایران چهره کثیف و بچه کش جمهوری اسلامی در دنیا در چنان ابعادی رسوا شد که امروز کشورهای اروپایی که روابطی پشت‌پرده با جمهوری اسلامی دارند نیز از وحشت فضای سیاسی حاکم بر کشورشان به گونه‌ای از جنبش ژینا در ایران دفاع می‌کنند.

مجموعه فعالیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در چند ماه گذشته، از گروگانگیری گردشگران خارجی تا ایرانیان دو تابعیتی و تلاش برای معاوضه تروریستهای دستگیر شده در اروپا با گروگانها، گشایش دوباره روابط دیپلماتیک با کشورهای عربی به‌خصوص عربستان سعودی، لشکرکشی به کردستان برای قلدری و وحشی‌گریهای مرسوم جمهوری اسلامی تا روابط با آمریکا برای به ثمر نشاندن برجام، همه تلاش برای طولانی کردن عمر جمهوری اسلامی در ایران است.

ما سه ائتلاف سیاسی حمله به مرکز پناهندگی سازمان مجاهدین را محکوم می‌کنیم، تحت هیچ قانونی نمی‌توان فعالیت سیاسی یک سازمان را آن هم خارج از کشور محدود کرد.

ما خواستار پاسخگو کردن دولت و مقامات قضایی دولت آلبانی برای این رفتار ضد حقوق‌بشری و خصوصاً حقوق پناهندگی بر طبق مفاد تصویب شده در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هستیم.

سایت کردستان مدیا (حزب دموکرات کردستان ایران-فارسی) - اول تیر ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3821aa8c-b762-4fd2-b495-129379312fe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات