728 x 90

-

رسوایی دلال بمبارانهای جنایتکارانه

-

جک استراو و دوویلپن
جک استراو و دوویلپن
افشاگری روزنامه دیلی‌تلگراف در مورد دریافت رشوه توسط جک استراو و سوء استفاده از موقعیتش به نفع کمپانیهای خارجی به یک افتضاح سیاسی برای این لابی رژیم آخوندی و از سردمداران مماشات با این رژیم ضدبشری تبدیل شده است تا جایی که حزب متبوعش در انگلستان ناگزیر شد از او فاصله بگیرد و عذرش را بخواهد.
جک استراو اعتراف کرده است که به‌طور مخفیانه از نفوذش برای تغییر قوانین اتحادیه اروپا به نفع یک کمپانی استفاده کرده و در ازای آن سالانه ۶۰ هزار پوند دریافت کرده است. (افشاگری روزنامه دیلی‌تلگراف بر اساس اظهارات ضبط شده جک استراو در صحنه معامله...)
افتضاح دوست صمیمی آخوندها در دولت سابق انگلستان و پارلمان این کشور، تنها سوء‌استفاده از موقعیت نیست بلکه او دربند و بست با رژیمهای دیکتاتوری واز جمله رژیم آخوندی ید طولایی دارد. از جمله این‌که جک استراو یکی از مخالفان قذافی دیکتاتور لیبی را زمانی که مدیر اطلاعات انگلستان بوده به دولت قذافی تحویل داده و این مخالف دولت قذافی پس از بازگشت به لیبی مورد شکنجه واقع شده است.
این عنصر معلوم الحال نه تنها در دوره خدمتش در دولت انگلیس دربندوبست با رژیم آخوندی خدمات شایانی به رژیم آخوندی کرد، بلکه در دورانی که وزیر کشور و خارجه انگلستان بود در ضدیت هيستریک با سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران، از هیچ اقدامی علیه مقاومت ایران دریغ نکرد تا جایی که نام سازمان مجاهدین خلق ایران را در فهرست تروریستی انگلستان وارد کرد و به‌دنبال این اقدام ننگین و تلاشهای او، اتحادیه اروپا نیز نام سازمان مجاهدین خلق ایران را درفهرست ننگین خود وارد کرد.
وی ضمنا دلال بمبارانهای جنایتکارانه علیه قرارگاههای مقاومت ایران در عراق در سال 2003 بود.
خدمت جک استراو به آخوندها و ضدیتش با مردم و مقاومت ایران تنها مربوط به دوران وزارت و خدمتش در دولت انگلستان نیست، بلکه او در مقام نماینده پارلمان انگلیس نیز یکی از امدادگران به رژیم آخوندی بود او در رأس یک هیأت از هم سلکان خود در رساندن امدادهای غیبی! به رژیم آخوندی وارد تهران شد و یکی از اقدامات مشعشع او دیدار با خانواده‌هاي قربانيان هسته‌یی رژیم بود که تمسخر پاسداران رژیم را نیز به همراه داشت و در این رابطه پاسدار سعید قاسمی در همایش فرش قرمز گفت «‌دیدار جک استراو با خانواده شهدای هسته‌یی یکی از مسخره‌ترین چیزهایی است که امسال شنیدیم و دیدیم. همه مفاهیم به لجن کشیده شده است ».
در جریان این سفر ننگین بود که کمیته پارلمانی- بریتانیایی برای ایران آزاد که از حمایت بیش از 200 عضو مجلس اعیان انگلستان برخوردار است، طی بیانیه‌یی اظهارات جک استراو را که در پی سفرش به حاکمیت آخوندها مدعی شد «این رژیم، یک دیکتاتوری نیست»، به‌شدت محکوم کرد.
در این بیانیه ضمن ابراز انزجار از دعاوی جک استراو آمده بود: ”جک استراو همان کسی است که وقتی وزیر خارجه بود، از یک سو تلاش کرد جامعه بین‌المللی را منحرف کند که گوئیا رژیم ایران به‌دنبال سلاح اتمی نیست و از طرف دیگر تلاش کرد تا اتحادیه اروپا به‌صورت غیرقانونی و خودسرانه گروه اپوزیسیون اصلی ایران را لیست‌گذاری کند که البته توسط دادگاه عدالت اروپا لغو گردید“.
جک استراو تنها لابی و امدادرسان رژیم آخوندی نیست. رژیم آخوندی در سالهای گذشته نیز برای پیشبرد خط سرکوب در داخل و صدور ارتجاع و تروریسم و جلوگیری از فعالیت مقاومت ایران در خارج کشور، خدمات شایانی به سیاستمداران سایر کشورها از داشته است. از جمله:
-رشوه 10 میلیون دلاری به کارلوس منم رئیس‌جمهور اسبق آراژنتین برای ماست مالی کردن دخالت رژیم آخوندی درانفجار آمیا.
- حمله گسترده به مقر مقاومت ایران در 17ژوئن در فرانسه که ”ژان کلود موریس ”سردبیر وقت هفته‌نامه معروف فرانسوی ”ژورنال دودیمانش ”، پشت پرده آن را کنار زد. او که در جلسه ملاقات خرازی و دومینک دو ویلپن وزیر خارجه خارجه وقت فرانسه حضور داشت نوشته است: ”.. هر چه هست به هرحال (این موضوع) واقع گرایانه است (چرا که) پاریس قول ضربه زدن به اپوزیسیون ایران را داده و می‌تواند قراردادهای نفتی در جریان را، به نهایت برساند.“..

- باب نی نماینده کنگره آمریکا از اوهایو و از مهمترین لابی‌های رژیم در زمان آخوند خاتمی که فعالانه علیه مقاومت ایران کار می‌کرد، به‌دلیل آشکار‌شدن نقش وی در افتضاحات مالی در کار قاچاق سلاح  برای رژیم در سال 2006 ‌استعفا داد و به زندان افتاد.

به راستی رژیم آخوندی چه میزان سبیل این لابی‌هاي خدمتگزار خود را چرب کرده است تا عليه مقاومت ايران لجن پراکني کنند، مجاهدین را در لیست بگذارند و کودتاي ننگين 17 ژوئن را ترتيب دهند و يا ....؟
آری بار دیگر ثابت شد که اقدامات و لجن‌پراکنیهای جک استراو و سایر لابی‌های رژیم علیه مقاومت مردم ایران بی‌حساب وکتاب نیست. پشت تمامی آنها رژیم آخوندی است که با دلارهای نفتی که از کیسه مردم محروم ایران می‌پردازد، این سیاست شوم را دنبال می‌کند.
البته هر اندازه که جک استراو و دوویلپن برای رژیم آخوندی مایه گذاشتند و حتی سلام و صلوات فرستادند و در مقابل به مقاومت ایران لنگ و لگد زدند، این بادکنک رژیم آخوندی و دلال او است که ترکید و اکنون این جک استراو است که مورد تنفر هم حزبیهای خودش هم قرار می گیرد و از او تبری می‌جویند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8761028d-d36f-40b0-a512-e15a0a71591c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات