728 x 90

اخبار سوريه,

نبردها در حومه دمشق و هلاکت ۶ افسر ارتش اسد

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت:
رزمندگان در حومه دمشق طی سلسله نبردهایی نیروهای اسد را متحمل تلفات سنگینی کردند:
رزمندگان در نبردهای مستمر درجبهه وافدین در غوطه شرقی در حومه دمشق 6تن از افسران ارتش اسد را به هلاکت رساندند، دو تانک و یک دستگاه نفر بر را منهدم کردند.
از طرفی دیگر رزمندگان اعلام کردند نیروهای اسد با خمپاره و موشک ساکنان محله جرمانا را هدف قرار دادند تا آن را به رزمندگان نسبت بدهند.
درتل کردی و تل صوان در حومه دمشق نبردهای شدید هم‌چنان ادامه دارد. رزمندگان 14 مزدور اسد را به هلاکت رساندند و 10تن دیگر را به اسارت درآوردند. منابع آگاه گفتند گردانهای رزمنده در غوطه غربی برای سد کردن نفوذ نیروهای دشمن به این منطقه وارد نبردهای شدیدی با آنها شدند.
رزمندگان این نبردها را نبرد «تعیین تکلیف »نام‌گذاری کرده‌اند.
جنگنده‌های اسد شهر دوما را مجدداً بمباران کردند که منجربه به کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان شد
درگیریهای شدیدی بین رزمندگان و نیروهای اسد در منطقه طیبه و ناشر در محله جوبر به‌وقوع پیوست. همچنین رزمندگان ساختمانی را که مزدوران اسد در آن موضع گرفته بودند منفجر کردند و تعدادی از آنان را به هلاکت رساندند.
بنا‌ به خبر دیگری، یک جوان در محله «حجر الاسود» در جنوب دمشق بر اثر محاصره ظالمانه اسد و کمبود غذا و دارو جان خود را از دست داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dfb3c55-f8b4-40d7-a626-d252305e5f5c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات