728 x 90

اخبار سوريه,

هشدار ارتش آزادی به مزدوران اسد در استان درعا

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت: رزمندگان استان درعا بعد از بمبارانهای وحشیانه مناطق آزاد شده و مملو از جمعیت توسط اسد، تمام مراکز و مواضع در درعا را منطقه نظامی اعلام کردند.
نیروهای جنایتکار اسد مناطق مسکونی در انخل، اطمان و مناطق دیگر درعا را بمباران کردند که باعث کشته شدن مردم و ویرانی وسیع شد، در پاسخ به این کشتارها، اتاق عملیات مشترک رزمندگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سه روز بعد از انتشار این بیانیه تمام مناطق تحت کنترل اسد در شهر درعا منطقه نظامی محسوب می‌شود. به این معنی که تمام مراکز اسد در درعا، در روزهای آینده جزء اهداف رزمندگان خواهند بود
ارتش آزادی در این بیانیه اعلام کرد تمام مراکز اسد اهدافی مشروعی برای حملات می‌باشند. به یاری خدا رژیم اسد در روزهای آینده پاسخ کوبنده‌یی از ارتش آزادی دریافت خواهد کرد. این کار در پاسخ به بمبارانهای مستمر محله‌های آزاد شده در استان درعا می‌باشد. بیانیه به شهروندانی که در اطراف مناطق حفاظت‌شده امنیتی و مراکز رژیم هستند سه روز مهلت داده که منطقه را تخلیه کنند.
ارتش آزادی ترجیح می‌دهد شهروندان خانه‌های خودشان را تخلیه کنند هر چند رژیم اسد مانع آن خواهد شد. ارتش آزادی برخی را از مراکز اسد در منطقه حفاظت‌شده را با خمپاره هدف قرار داد، این پیامی بود برای شهروندان، که ما در هدف قرار دادن مراکز امنیتی اسد جدی هستیم و از آن فاصله بگیرند. از این پس پاسخ به بمبارانهای دشمن سخت خواهد بود، بیانیه واضح و روشن است و نیروهای اسد را تهدید می‌کند، ارتش آزادی سر این موضوع جدی است و خودش را برای آن آماده کرده است و طرحها تاکتیکی خودش را دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bace9380-b881-438d-b04d-d901f265a1cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات