728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتیاد دلیل ۵۵ درصد طلاق‌ها در ایران آخوند زده

-

اعتیاد در ایران آخوند زده
اعتیاد در ایران آخوند زده
شهیندخت مولاوردی معاون آخوند روحانی سه‌شنبه 20بهمن ماه 94 اعلام کرد اعتیاد دلیل ۵۵ درصد طلاق‌ها در کشور است و ۱۰ درصد از معتادان کشور، زن هستند.

خبرگزاری حکومتی مهر چندی پیش گزارش داد، آمارها نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد جرایم مرتبط با مواد مخدر و بیش از ۶ میلون نفر در کشور تحت تاثیر مواد مخدر قرار دارند.

علی موید، از سرکردگان انتظامی تهران اذعان کرده است: ’آنچه که ما به‌طور روزانه به آن مواجه هستیم کاهش سن استفاده از مواد مخدر است. افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان از ’معضلات نگران کننده’ جامعه است.

به گفته وی گرایش زنان به مواد مخدر در حال افزایش و نگران‌کننده است، زیرا موجب فروپاشی بنیان خانواده می‌شود که این موضوع ’تهدیدی بسیار جدی است.’

بر اساس آمار رژیم، سالی ۵۰۰ تن مواد مخدر در ایران مصرف می‌شود و متوسط سن آغاز اعتیاد در افراد، به ۱۵ سال رسیده است.

نسبت جنسیتی معتادان در ایران در حال تغییر است و درصد معتادان زن در سه سال گذشته از ۵ و ۲ دهم درصد به حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین یک کارگزار رژیم در وزارت کشور کابینه آخوند روحانی ظهر روز دوشنبه 12بهمن 94 نوشت: سن اعتیاد در زنان به زیر۲۷ سال رسیده است، که فقدان تفریحات مناسب اولین علت اعتیاد در زنان است، روزی اعتیاد در جامعه ما یک آسیب مردانه بود و در میان زنان تنها زنان مسن به نوعی اعتیاد تفننی و سنتی داشتند، اما امروزه در جامعه ما دیگر اعتیاد یک آسیب مردانه نیست و ۹ تا ۱۱ درصد معتادان زنان هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27690c91-842f-4bd2-aacc-cb50e0fa0ec8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات