728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,اخبار اقتصادی,اختلافات سیاسی د

در جمعه ‌بازار تهران، حمله آخوند جنتی به تسلیم‌طلبی باند روحانی در قبال آمریکا

-

آخوند جنتی
آخوند جنتی
آخوند جنتی در نمایش جمعه امروز 9بهمن در تهران باند روحانی را به‌خاطر تسلیم‌طلبی و وادادگی در قبال آمریکا مورد حمله قرار داد. این آخوند غارتگر از مردم هم خواست برای غلبه بر مشکلات اقتصادی که ناشی از غارتگریهای حکومت ولایت‌فقیه است روزی یک وعده غذا بخورند.
وی گفت: من نمی‌دانم اینها چه قوم و خویشهایی با آمریکاییها دارند که تصور می‌کنند واقعاً آب و نانشان را باید آمریکا تأمین بکند.
ممکن است در ظاهر یک حرفهایی بزنند، زبان آزاد است ولی در باطن عقیده‌شان این است که تنها راه‌حل مشکل و شکستن تحریمها این است که ما با آمریکا کنار بیاییم تا آن تحریمها را بردارد. تحریمها را که برداشت اقتصاد ما فعال می‌شود. این طرز تفکر در بعضیها هست.
این اشتباه بزرگ است. این واقعاً در مقابل سیاست رهبری ایستادن است. کدام تجربه به شما نشان داده که آمریکاییها یا اروپاییها به خیر ما کار کردند؟»
آخوند غارتگر جنتی مردم را به گرسنگی کشیدن به‌خاطر آخوندهای چپاولگر حاکم دعوت کرد و گفت:
«این مردم تحمل می‌کنند، ممکن است یک وقتی روزی دو وعده غذا بخوریم، چرا چه اشکالی دارد؟ حتی اگر بدتر بشود روزی یک وعده غذا بخوریم، الآن هم بعضیها روزی یک وعده غذا می‌خورند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/717f38c2-eb37-43cf-8b85-c84e82d5c18f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات