728 x 90

دخالتهای ایران,

دخالتهای آشکار پاسداران در عراق از زبان خودشان

-

دخالتهای آشکار پاسداران در عراق
دخالتهای آشکار پاسداران در عراق
به گزارش رسانه حکومتی (جهان نیوز) پاسدار مزدور مهدی نوروزی که خبر هلاکت وی روز 22 دی ماه در رسانه‌ها منتشر شد، نه تنها هیچ کار مشورتی در عراق انجام نداده است، بلکه یکی از سرکردگان جوخه‌های ترور این ارگان آخوندی بوده است. این حقایق را با خواندن بخشی از خاطرات پاسداران اطراف وی به‌خوبی می‌توان دریافت. این سایت حکومتی در بخشی از خاطرات پاسدار-تروریستهای اعزامی به عراق می‌نویسد: همرزم شهید مهدی نوروزی در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد اظهار داشت: مهدی در عملیاتی که شهید شد سکان فرماندهی را برعهده داشت و برایش به نتیجه رسیدن عملیات خیلی مهم بود. مدام توصیه‌هایش را فریاد می‌زد و یک لحظه آرام و قرار نداشت.
وی گفت: چند ساعت مدام با انرژی عجیبی که داشت از این سو به آن سو می‌رفت و عملیات را هدایت می‌کرد. تعجب می‌کردی که چطور حتی لحظه‌يی به زمین نمی‌نشیند.
صلواتی ادامه داد: بعد از چند ساعت فریادهای مهدی دیگر به گوش نمی‌رسید. با چشم دنبال گشتم. با اصابت تیر مستقیم تک تیراندازهای دشمن ایشان به زمین افتاده بود. به سمتش دویدم… کمی که به او نزدیک شدم می‌دیدم که به‌شدت خونریزی دارد. تفنگش را نگاه کرد… هنوز فشنگ داشت.
وی گفت: لوله اسلحه را عصا کرد و بلند شد. با زانو به زمین نشست و تا آنجا که گلوله داشت به سمت دشمن که فاصله زیادی نداشت شلیک کرد….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afaf3ff3-5b27-4427-9db0-7a5e022ec006"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات