728 x 90

-

با پوزش از دخو - از ع- رشید

-

اولاً من ابداً با عقاید آنهایی که می‌نشینند و پشت سر رئیس‌جمهور عزیزمان صفحه می‌گذارند و به قول ما قدیمیها خر و گاو را به یک چوب می‌رانند یکقدم همراه نیستم. درست است که گفته‌اند چهارپا را چهار روزه می‌آزمایند و دو پا را دو روزه. اما آخر چند سال دیگر صبر کنید بعد شروع کنید به بد و بیراه گفتن. انگار نه انگار که آقا، رئیس‌جمهور مملکت است. سری میان سرها دارد. حالا می‌آیند، همین‌طور می‌نشینند و می‌گویند خر همان خر است، فقط پالانش عوض شده!
ثانیاً سوء ادب نسبت به ر‌ئیس جمهور محبوب حق را ناحق کردن است! برای این‌که هرچقدر هم که حرفهای شما درست و مطابق قوانین باشد، نباید به رئیس‌جمهور ایراد گرفت. گیرم که ایشان حرفهایشان مفت هم نیارزید و کسی هم باور نکند، ما که نباید جای خودمان را گم کنیم. بالاخره ایشان چند تا پیراهن بیشتراز ما پاره کرده. سرد و گرم روزگار چشیده‌ست. دنیا دیده‌ست!
ثالثا چطور می‌شود آدمیزاد، آدمیزاد باشد، فرنگ دیده هم باشد، آنوقت راست راست رودرروی جماعت بایستد و پایش را توی یک کفش بکند که بابا بخدا قسم، تورم در کشور بالای 40 درصد بود و ما با همت مسئولان قدم به قدم این تورم را کاهش دادیم. از 40 درصد به 35 درصد، به 34 درصد، به 32 درصد و بالاخره به 30 درصد، 28 درصد. امروز خوشحالیم که تورم را رسانده‌ایم به مرز 18 و 17درصد. این معناش این است که از آغاز دولت که امروز 16ماه از عمر دولت یازدهم گذشته است، توانسته‌ایم تورم را از 40 درصد به 17 درصد کاهش دهیم.
نه، من ابداً با حرفها و نظرات این آدمها همراه نیستم و نه من، بلکه هیچ آدم سواد خوانده هم با خیالات شما همراه نیست. چرا؟ برای این‌که من نمی‌توانم به این رئیس‌جمهور که این‌طور از خودش مایه می‌گذارد و آبروی خودش را پیش همه می‌برد دروغ و بهتان ببندم. و الله اینها نیست، اینها همش پولتیک است، اینها همش نقشه است، اینها اسرار دولتی است. آخر بابا هر حرفی را که نمی‌شود در همه جا زد!
همان گناه‌های خودم را مرد باشم جواب بدهم به هفتاد پشتم هم بس است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61564277-0c28-4d95-88f2-1906e005421b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات