728 x 90

-

یادآوری قیام ۸۸ و وحشت واقعی رژیم

-

جوانان اشرف نشان قیام88- آرشیو
جوانان اشرف نشان قیام88- آرشیو
خبرگزاری سپاه پاسداران به بهانه سالگرد راهپیمایی مزدوران خامنه‌ای در 9 دی 88 علیه قیام سراسری مردم ایران، سردبیر روزنامه حکومتی رسالت را به صحنه آورد تا از زبان این مهره خامنه‌ای، نسبت به شعارهای مجاهدین علیه تمامیت نظام ولایت‌فقیه و خطر شقه و چشم‌انداز سرنگونی، هشدار بدهد.
انبار لویی در پاسخ به این سؤال که آیا ”فتنه“ اختلاف سلیقه انتخاباتی بود و یا براندازی، پاسخ می‌دهد: ”اگر شعارهای فتنه 88 معطوف به همین اختلاف سلیقه‌ها بود، قبول اما شعارها... . متوجه اصل نظام بود. در عاشورای سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه می‌دادند، مگر یک ضلع رقابت در ایران با اصل ولایت‌فقیه است که آنها مشکل داشتند؟ گفتند که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» شعارها ناظر به رقابت انتخاباتی نبو دمقام رهبری گفتند با دشمن مرزبندی کنید، شعار کلیدی مجاهدین مرگ بر اصل ولایت‌فقیه است پس بخشی از اعتراضات را مجاهدین هدایت کردند“
پاسدار صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی نیز در مورد نقش مجاهدین در سلسله قیامهای سال 88 می‌گوید: ”در ایام فتنه دیدیم منافقین در محیط‌های اجتماعی ما پرسه می‌زدند و شعله‌های فتنه را بر می‌انگیختند. (سایت تابناک25آذر93)
روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی مؤتلفه 25آذر93در مورد نقش مجاهدین در قیام و مردمی کردن شعار مرگ براصل ولایت‌فقیه توسط مجاهدین می‌نویسد:” منافقین در خیابانهای تهران شعار می‌دادند؛ مرگ بر اصل ولایت‌فقیه. انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است. “.
اعتراف به وحشت رژیم از این‌که مسأله در اصل انتخابات نبود بلکه مجاهدین و موجودیت نظام سفیانی ولایت‌فقیه بود مسأله جدیدی نیست. این مسأله را به روشن‌ترین وجه آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد در روز 9 دی 88 در راهپیمایی مزدوران خامنه‌ای اعتراف کرد: «حرکت روز عاشورا دقیقاً حرکت محاربه بود. شما خواهید گفت شرط محارب این است که مسلحانه حرکت کند، حرکت روز عاشورا فرمانده‌اش منافقین بودند دلیل داریم، دلیلی که همه شاهدید. چون شعارهایی که منافقین روی سایتشان از 16آذر گذاشتند آشوبگران عاشورا آن شعارهای منافقین را سردادند پس اینها دستیار منافقین بودند فرمانده حرکت روز عاشورا منافقین بودند... . منافقین فرمانده عملیات روز عاشورا بودند اینها نه تنها اعلام همکاری کردند بلکه اینها پیاده‌نظام منافقین شدند. سرباز منافقین شدند توی عرصه آمدند آنها محارب بودند پس به ملاک حکم امام در عملیات مرصاد کسانی که روز عاشورا این غائله را برپا کردند محاربند.»

سایت تابناک وابسته به پاسدار محسن رضایی سرکرده سابق سپاه نیز روز9 دی 88 نوشت: «عوامل ناآرامیهای اخیر در هتل درسای تهران اقامت کرده بودند و در میان دستگیر ‌شدگان برخی عناصر گروهک تروریستی منافقین وجود دارند.».
واقعیت این است که وحشت اصلی رژیم آخوندی در جریان قیام 88 هم‌چنان که گفته شد از مجاهدین و شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه بود و به همین دلیل نیروهای سرکوب و چماقداران باند خامنه‌ای به وحشیانه‌ترین وجه ممکن در سرکوب کردن این قیام درنگ نکردند، و پاسخ معترضان را با گلوله، زندان و شکنجه در اوین و کهریزک دادند.
یادآوری نقش محوری مجاهدین در آن قیام و بازخوانی آن توسط رسانه‌ها و مهره‌های رژیم و آه وفغانهای این روزهای آنان نیز بیانگر ترس از آینده است. عناصر باند خامنه‌ای کراراً هشدار می‌دهند درصورتی‌که ”فتنه‌ای“ (نام‌گذاری باند خامنه‌ای برای خیزشها و قیام مردمی است) در آینده اتفاق بیفتد از سال 88 برای نظام خطرناک تراست.
بی‌دلیل نیست که محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس در این زمینه می‌گوید: ”حتماً حادثه فتنه و 9 دی باید مرتب تکرار، بازگو، بحث و تحلیل شود تا در آینده دچار این هزینه نشویم“ (رسالت 27آذر93)
انبارلویی سردبیررسالت ارگان باند مؤتلفه نیز ضمن اشاره به نقش مجاهدین در قیام 88 نگران ”تدارک برای فتنه جدید است“ (رسالت 29آذر93)
پاسدار نقدی رئیس بسیج ضدخلقی نیز از قیامی دیگر هراسان است و در این رابطه می‌گوید: ”دشمن با تنش‌آفرینی قصد تکرار فتنه ۸۸ را دارد“ (خبرگزاری فارس1آبان 93) و...
شکی نیست که مهره‌های رژیم می‌فهمند که اصل داستان چیست و به صحنه آمدن اخیر آنها و یادآوری و هشدارهای مکررشان بر نقش مجاهدین، بیانگر وحشتشان از سرنوشتی است که در شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه نهفته است. سرنوشتی که مردم و مقاومت مردم ایران آن را اراده کرده‌اند و قطعا که محقق خواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31d39b90-3f3d-4bd4-8494-0c86cb0ee588"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات