728 x 90

اختلاس در ایران,

برملا شدن یک فقره دزدی ۴۰۰میلیون دلاری در رژیم آخوندی

-

پاسدار احمدی‌نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد
در جریان درگیری باندهای حکومت آخوندی بر سر غارت اموال مردم ایران، مؤید حسینی صدر، عضو مجلس ارتجاع فاش ساخت که، شخصی در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ۴۰۰ میلیون دلار پول گرفته تا قطعات هواپیما وارد کشور کند، اما هیچ قطعه‌ای به کشور وارد نکرده است.
وی با بیان این‌که نام این شخص را در اختیار دارد، افزود: «من مستندات این تخلف را دارم و متأسفانه نه‌تنها پس از دریافت پول، قطعه‌ای وارد نشده، بلکه پیگیری‌ای هم در این خصوص صورت نگرفته است. موارد زیادی از این دست تخلفات در هشت سال گذشته به گوش ما رسیده است از جمله آن‌که اخیر نامه‌یی دیگر از تخلفات یک فرد دیگر به این شکل به دست من رسیده است».
این عضو مجلس رژیم اعتراف کرد که «موارد زیادی از این دست در دولت گذشته وجود داشته که اشخاصی از دولت اعتبار گرفته‌اند تا کالایی را وارد کنند اما به بهانه تحریم از وارد کردن کالا‌ها خودداری کرده‌اند».
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس رژیم همچنین به دکل نفتی گم شده ۸۰ میلیون دلاری اشاره کرد و گفت: «هنوز پاسخی از نامه‌یی که به لاریجانی در این مورد نوشته‌ایم نگرفته‌ایم، اما شاید در هفته آینده در این مورد به نتیجه جدیدی برسیم. هم اینک نیز در حال پی‌گیری پرونده افرادی هستیم که به بهانه تحریم در سالهای اخیر شبکه رانت‌خواری به راه انداخته‌اند».
۱۴ عضو مجلس رژیم که در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۳، در نامه‌یی به پاسدار لاریجانی نوشتند: «این دکل نفتی در سال ۱۳۹۰ به قیمت ۸۷ میلیون دلار توسط یک شرکت ترکیه‌ای به شرکت زیرمجموعه وزارت نفت ایران فروخته شده، اما هنوز تحویل این شرکت نشده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/387f29b1-efa0-4b3d-9005-523df00dce66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات