728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,پرونده هسته ای ایران,روابط ایر

نگرانی رژیم آخوندی از عواقب شکست مذاکرات اتمی

-

نقوی حسینی
نقوی حسینی
در حالی‌که نزدیک به سه هفته تا سوم آذر ماه برابر با 24نوامبر ضرب‌الاجل توافق نهایی هسته‌یی باقیمانده است طرفین مذاکره بر دشوار بودن مسیر در رسیدن به توافق هسته‌یی تأکید دارند.

نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: «در یکی دو مورد اختلاف نظر هنوز جدی هست یک مورد تعداد سانتریفیوژها و توان هسته‌یی جمهوری اسلامی هست و مورد دیگر هم تحریمها».

وی با اشاره به موضعگیری مقامات آمریکایی مبنی بر عدم همکاری رژیم در طول مذاکرات، گفت: «در خلال این گفتگوها مواضعی اعلام میشه از طرف وزیر امور خارجه آمریکا یامعاون ایشون خانم شرمن و این اظهارنظرها مانع ایجاد می‌کنه بر سر مذاکرات و تردید ایجاد می‌کنه که آیا غربیها مصمم هستند بالاخره از طریق مذاکره به توافقی دست پیدا بکنیم یا نه؟

نقطه نظراتی که جان کری مطرح کرده... واقعاً تعجب برانگیز هست و ما رو دچار تردید می‌کنه این اولین بار هم نیست یعنی در طول مذاکرات گذشته هم شاهد بودیم که وقتی مذاکرات به نزدیک شدن به ثمر رسیدن اش شده ما شاهد این‌گونه اظهارنظرها بودیم و وقفه ایجاد کرده مذاکرات رو با مشکل روبه‌رو کرده است».

از سوی دیگر ایزدی که تلویزیون رژیم او را کارشناس مسائل آمریکا و مسائل سیاسی معرفی می‌کرد گفت: «آمریکا یا انگلیس یا فرانسه نسبت به ایران و حوزه هسته‌یی حساس هستند و اگر مذاکرات به شکست برسه... آمریکا نیاز داره که در حوزه تبلیغاتی در حوزه عملیات روانی ایران را مقصر بشناسه که اگر به توافق نرسیم که بعد فشار بیاره بر دولتهایی که می‌خواهند وارد معادلات اقتصادی و معاملات اقتصادی با ایران بشند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d4e4451-d41b-418f-a155-c1b2a8ea07e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات