728 x 90

تشدید سرکوب ,تشدید سرکوب ,

اعتراف به تنفر مردمی و شکست طرح سرکوب اجتماعی، زیر پوشش امربه معروف و نهی از منکر

-

سرکوب زنان
سرکوب زنان
همزمان با تصویب مواد طرح حمایت از نیروهای سرکوبگر تحت عنوان «آمران به معروف…» سران و مهره‌های رژیم مستمراً در دفاع از این طرح و فواید آن در حفظ نظام و تحمیل به‌اصطلاح ارزشهای آن بر مردم و به‌خصوص زنان هموطن یقه پاره می‌کنند.
علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع هشدار می‌دهد که: ”مبادا کسی تصور کند این امر برای جامعه جنبه فرعی دارد و تفننی است“.
آخوند آملی لاریجانی نیز سرکوب و تحقیر زنان تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر را ”یک فریضه ا لهی“ می‌داند.
آخوند حسن روحانی نیز در سخنرانی 30مهر93 در زنجان لقب متولی اخلاق و آمر به معروف را به نیروهای سرکوب رژیم که تحت عنوان امربه معروف ونهی ازمنکر مزاحم مردم و به‌ویژه زنان می‌شوند ارزانی می‌دارد و سنگ دفاع از سرکوبگران ”آمر به معروف وناهی ازمنکر“ را به شیوه ”اعتدالی“ ! به سینه می‌زند.
اما با تمامی این حمایتها، آخوند جنایتکاری به نام زرگر، سرکرده ستاد به‌اصطلاح «احیای امربه معروف ونهی ازمنکر» رژیم، به نفرت مردم از این طرح سرکوبگرانه و طرحهای مشابه آن اعتراف می‌کند. آخوند زرگر با دفاع ضمنی از جنایت اسیدپاشی گفت: «اگر کاری با منکرات نداشته باشیم ممکن است در آینده طولانی لطمات سنگینی به نظام وارد شود».
وی خشم و اعتراض مردم در سراسر کشور به جنایت اسیدپاشی توسط باندهای تبهکار حکومتی را «هجمه ظالمانه به امر به معروف و نهی از منکر» توصیف کرد و آن را «یک ظلم مضاعفی نسبت به این فریضه مظلوم»! دانست.
این مهره سرکوب رژیم با اعتراف به درماندگی و بن‌بست رژیم در امر تحمیل هنجارهای مورد نظر خود به مردم، فاش ساخت که رژیم هرچه تلاش کرده است مردم را واداربه اطاعت از گشتهای سرکوب در زمینه امر به معروف کند، نتیجه‌یی نگرفته است. دبیر ستاد به‌اصطلاح احیای امربه معروف و نهی از منکر رژیم در این رابطه گفت: «ما هر چه تلاش کردیم دیدیم بحث تذکر لسانی خیلی استقبال نمی‌شود».
این مهره سرکوب و جنایت رژیم که به این ترتیب می‌خواست، توحش نیروهای سرکوب رژیم علیه مردم و به‌ویژه زنان را توجیه کند افزود: ”خوب ما هر چه تلاش کردیم دیدیم بحث تذکر لسانی خیلی استقبال نمی‌شود یک تحقیق میدانی هم صورت گرفته در تهران صورت گرفته خوشبختانه از 12هزار نفر [نیروهای رژیم] سؤال کردیم که شما جایگاه فریضه را می‌دانید چرا امر به معروف و نهی از منکر نمی‌کنید؟ خیلی راحت می‌گفتند آقا سخته وایسیم صحبت بکنیم و ممکن است مثلاً نتوانیم صحبت کنیم درگیری ایجاد بشود! “ (تلویزیون رژیم، شبکه پنج، 5آبان 93)
این مقام سرکوب رژیم اعتراف کرد که مقاومت مر‌دم و به‌ویژه زنان در برابر گشتهای امر به معروف رژیم چنان است که به گفته او: «ما هر چه کوتاه می‌آئیم آنها ده قدم می‌آیند جلو. به کجا می‌رسیم؟ به جایی می‌رسیم که دیگر نمی‌شود برنامه‌ریزی کرد ما می‌رویم سراغ معروفها اما موقعی که می‌بینند هیچ برخوردی نیست هیچ حرکتی نیست هیچ امری نمی‌شود، هیچ مردم نمی‌آیند در صحنه، هیچ تذکری به آنها داده نمی‌شود روز به روز هی می‌آیند جلو“.
مقاومت مردمی سران و مهره‌های رژیم را در پیشبرد طرح سرکوبگرانه امربه معروف ونهی ازمنکر مایوس کرده است، زیرا جوانان و زنان میهن با گوشمالی دادن مأموران رژیم که آخوند زرگر و لاریجانی و... ابادارند به آنها اشاره کنند، در صحنه عمل آن‌چنان درسی به نیروی سرکوب رژیم داده‌اند که مأموران رژیم با زبان اشهد به آخوند زرگر گزارش می‌دهند ”آقا سخته وایسیم صحبت بکنیم و ممکنه مثلاً نتونیم صحبت کنیم درگیری ایجاد بشه“.
همین مقاومت مردمی است که باعث شد طرح اسیدپاشی سازمان‌یافته که به دست همین جانیان ”آمر به معروف“ رژیم صورت گرفت بر سر رژیم آوار شود.
آری، مردم طرح و برنامه‌های رژیم را بر سرش خراب می‌کنند تا روزی که این رژیم جنایتکار را به زباله‌دان تاریخ سرازیر کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4406b65a-8295-4a83-b225-3a6f156b117e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات