728 x 90

گردهمايي 10 شهريور93,

تام ریچ: ما همه اشرفی هستیم. ما همه ساکنان لیبرتی هستیم

-

تام ریچ
تام ریچ
تام ریچ وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا در سخنان خود گفت: طی 10سال گذشته کشور من نسبت به قولهایی که به ساکنان اشرف و لیبرتی داد نقض عهد کرد. ما همه برای پیشرفت بشریت، آزادی، عدالت و بهروزی تلاش و مبارزه می‌کنیم که بدون رزم و فداکاری و رنج به‌وجود نمی‌آید. ما این جا گرد آمده‌ایم که خاطره شهدا اشرف را گرامی بداریم. ما همچنین یاد شهدا و شکنجه شدگان توسط رژیم ملاها در ایران را گرامی می‌داریم.
تام ریچ همچنین به مجاهدان در لیبرتی «که به مبارزه خود علیه رژیم ایران ادامه می‌دهند» درود فرستاد. وی افزود: ما باید در کنار رزمندگان کمپ لیبرتی قرار بگیریم که حاضر نشده‌اند تسلیم شرایط شوند و سازمان مجاهدین نیز با صدای بلند فریاد زد ما از مبارزه خود دست نخواهیم کشید. ما در کنار سازمان مجاهدین این شعار را تکرار می‌کنیم.
تام ریچ افزود: وضعیت در لیبرتی خوب نیست و ساکنان آن از غذا، دارو ودرمان محروم هستند و رژیم ایران نیز از رژیم اسد حمایت می‌کند و دنبال بیشتر کردن سانتریفیوژها است. رئیس‌جمهور اوباما گفت برای برخورد با مسائل و وضعیت منطقه، استراتژی ندارد، آقای رئیس‌جمهور من به شما چند ایده می‌دهم. اول این‌که به وعده خود به اعضای سازمان مجاهدین وفادار باشی و با رژیم شیطان (رژیم ایران) هم عهد نباشی. ما نباید هیچ‌گونه همکاری با ملاهای تهران داشته باشیم. رژیم ایران بانکدار تروریسم است و در رابطه با حل مشکلات منطقه نمی‌تواند هیچ‌گاه بخشی از راه‌ حل باشد.
وزیر پیشن امنیت داخلی آمریکا افزودـ توصیه من به رهبرجدید عراق این است که اگر می‌خواهی سیاست جدیدی در عراق را شروع کنی اول باید حلقه فشار را از لیبرتی برداری و محدودیتها باید از کمپ لیبرتی برداشته شود. ما به العبادی می‌گوییم اگر حمایت آمریکا را نیاز داری باید لیبرتی را به‌عنوان یک کمپ پناهندگان به‌رسمیت بشماری و به حقوق آنان احترام بگذاری. در این رابطه ما به‌طور مرتب با دولتمان در ارتباط هستیم
تام ریچ سپس به بخشی از نامه‌یی که 30تن از شخصیتهای جمهوریخواه ودموکرات به رئیس‌جمهور آمریکا را قرائت کرد. در فرازی از این نامه نوشته شده است: آقای رئیس‌جمهور ما از شما می‌خواهیم به وظیفه معنوی و قانونی خود در رابطه با ساکنان کمپ لیبرتی که ده سال است به‌طور مکرر نقض شده است وفادار یمانید. این مسئولیت شما است.
تام ریچ سخنان خود را با این جمله به پایان رساند: ما همه یکی هستیم، ما همه اشرفی هستیم ما همه ساکنان لیبرتی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a9d4449-211f-4cc3-8507-7f3a206266f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات