728 x 90

پاریس، رژیم ایران را به سوء‌استفاده از ناآرامیهای فرانسه متهم کرد

لارنس بون، وزیر امور خارجه فرانسه در اروپا
لارنس بون، وزیر امور خارجه فرانسه در اروپا

سایت گلوبال هپنینگز (وقایع جهانی. م) نوشت: پاریس، ترکیه، رژیم ایران و آذربایجان را به سوء استفاده از ناآرامیهای فرانسه متهم می‌کند.

لارنس بون، وزیر امور خارجه فرانسه در امور اروپا، گفت که چندین کشور به‌طور بدبینانه از شورشهای اخیری که فرانسه را لرزانده استفاده کرده‌اند و به‌ویژه از ایران، ترکیه و آذربایجان نام می‌برد.

لارنس بون، وزیر امور خارجه فرانسه در اروپا، روز چهارشنبه با اشاره به، چندین کشور، ایران، ترکیه و آذربایجان را متهم کرد که شورشهای اخیر که فرانسه را تکان داد، را ابزاری برای «بدبینی» کرده‌اند.

لارنس بون که در سنا در مورد بدتر شدن وجهه فرانسه مورد سؤال قرار گرفت، گفت: ما مطلقاً نباید فریب بدبینی و نیات بد برخی کشورها در خارج از کشور را بخوریم که هرگز در مواجهه با ابزارسازی یا اطلاعات نادرست تردید نمی‌کنند.

وی افزود: در برخی کشورها از تصاویر وقایع به نفع تبلیغات رژیمها استفاده می‌شود و ما به‌طور سیستماتیک به این بدخواهیها به‌ویژه سخنان آذربایجان، ترکیه یا ایران پاسخ داده‌ایم.

در اوایل ژوئیه، تهران از فرانسه خواست به «رفتار خشونت آمیز» با جمعیت خود پایان دهد و «خودداری نشان دهد»... . لورنس بون گفت: «پند و اندرز دادن این کشورها که خود این‌همه مشکلات حقوق‌بشری دارند باعث خنده شما می‌شود... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cb3b493-90ff-48b9-a72d-062192228e1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات