جوانان اهوازی در اعتراض به انتقال و خشک شدن آب کارون در ورزشگاه این شهر دست نوشتهای را بالا بردند که روی آن نوشته شده بود: زنده باد کارون و کارون نمرده است.
در بیرون ورزشگاه نیز جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان پلاکاردی حمل میکردند که روی آن نوشته شده بود: ”کارون متعلق به خوزستان است و بس“. این حرکت اعتراضی مورد استقبال گسترده جوانان قرار گرفت.
در بیرون ورزشگاه نیز جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان پلاکاردی حمل میکردند که روی آن نوشته شده بود: ”کارون متعلق به خوزستان است و بس“. این حرکت اعتراضی مورد استقبال گسترده جوانان قرار گرفت.