کشاورزان شرق اصفهان روز چهارشنبه 22مرداد در مقابل دفتر امام جمعه رژیم در این شهر تجمع کردند و به خودداری رژیم آخوندی از دادن «حق آبه» اعتراض کردند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6459ebb5-0aa1-432f-be35-5bb3572cdbe9"></iframe>