728 x 90

اخبار اوكراين,

به‌ گروگان‌ گرفتن یک خلبان اوکراین توسط روسها

-

خلبان اوکراین
خلبان اوکراین
شبکه جهانی بی.بی.سی
به گروگان گرفته شدن یک زن خلبان اوکراینی توسط شبه‌نظامیان جدایی‌طلب و انتقال او به روسیه برای محاکمه، هر گونه تردیدی را در مورد وابستگی این افراد برای پوتین از میان برداشته است:
روسیه یک زن خلبان اوکراینی را بازداشت کرده است. روسیه این زن را متهم به دست داشتن در قتل دو خبرنگار روسی کرده است. نادیا سفچنکو سه هفته پیش توسط جدایی‌طلب در لوهانسک در شرق اوکراین دستگیر و به روسیه منتقل شد. این اقدام بعد از کشته شدن دو خبرنگار روسی در یک درگیری در آن منطقه صورت گرفت.

پاولو کلیمکن Pavlo Klimkin (وزیر خارجه اوکراین) : ما تلاش کردیم از جزئیات این حادثه با خبر بشویم. این‌که او چطور به روسیه منتقل شده است. این نقض تمام قوانین و کنوانسیونهای بین‌المللی می‌باشد. برای ما این شکستن توافقات و تعهدات صورت گرفته می‌باشد. جدایی طلبان اکنون نه تنها مردم را به گروگان می‌گیرند بلکه گروگانهای خود را به روسیه منتقل می‌کنند. افراد ما در کنسولگری اوکراین در روسیه در صحنه حضور دارند و تلاش می‌کنند که با مسئولان این موضوع ارتباط برقرار کنند. همچنین ما با وزارت‌خارجه روسیه در ارتباط نزدیک می‌باشیم. در آینده نزدیک ما اطلاعات بیشتری در این رابطه به‌دست خواهیم آورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ca96591-3b96-45b4-908a-25a2e27ecbea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات