728 x 90

اخبار سوريه,

بازسازی سلاحها و ادوات جنگی توسط رزمندگان سوریه

-

--
--
رزمندگان شهر حلب با ادوات نظامی به غنیمت گرفته شده به جنگ با دیکتاتور می‌روند.
تلویزیون العربیه: رزمندگان شهر حلب، تانکها و ادوات سنگینی را که در نبردها مورد اصابت قرار گرفته و از نیروهای اسد به غنیمت می‌گیرند دوباره بازسازی و تعمیر و از آنها در جنگ با دیکتاتور سوریه استفاده می‌کنند. تعداد تانکهایی که رزمندگان به این روش به دست آورده‌اند از 100دستگاه تانک و انواع زرهی تجاوز کرده است.
این تانکی که رزمندگان سوار آن هستند، یکی از تانکهای رژیم اسد بوده است که در نبردهای شهر حلب مورد اصابت آر.پی.جی قرار گرفته بود. این تانک بعد از این‌که در جنگ توان حرکت نداشت، رزمندگان آن را به محل تعمیرگاه ادوات سنگین منتقل کردند و بعد از ساعتها کار و تلاش زیاد سر انجام آن را راه‌اندازی و هم‌اکنون می‌توانند از آن در جنگ با نیروهای اسد استفاده کنند.
یک رزمنده: ما جمعی از رزمندگان گردان نورالدین هستیم که بر روی تانکها و تسلیحات سنگین برای راه‌اندازی مجدد آنها کار می‌کنیم تا رزمندگان در نبردهایشان بتوانند از آنها استفاده کنند.
رزمندگان برای انجام این کار با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، یکی از این مشکلات بمب باران بی‌وقفه هواپیماهای اسد در مناطق آزاد شده و تحت کنترل رزمندگان است. یکی دیگر از این مشکلات، رفتن بر سر لاشه تانکهای سوخته در خط مقدم نبردها و در آوردن لوازمی است که می‌توان مجدد مورد استفاده قرار بگیرد.
یک تعمیرکار: الآن رزمندگان و مجاهدین در نبردهایشان از ادواتی استفاده می‌کنند که سابقا در اختیار رژیم اسد بود. ما برای راه‌اندازی مجدد این ادوات و سلاحها ساعتهای متوالی وقت و انرژی صرف می‌کنیم
رزمندگان شهر حلب تا به‌حال 100تانک را به این ترتیب ترمیم کرده‌اند که از این تعداد 4تانک در همین تعمیرگاهی که می‌بینید مجدداً راه‌اندازی شده است.
تعمیرکاران این مجموعه قبل از این‌که این تانکها را به رزمندگان تحویل دهند، بارها آن را آزمایش و با آن مانور می‌کنند تا رزمندگان در بحبوحه نبرد با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نباشند، زیرا این تانکها در نبردهای زمینی برای رزمندگان نقش حیاتی و تعیین‌کننده دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/428a1186-a78b-4636-943d-6063f0a0fa41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات