728 x 90

همراه با ويلپنت93,

آلن درشویتز- برجسته‌ترین وکیل پرونده‌های جنایی: «ما حتی اگر دولتمان را به دادگاه بکشیم، از حفاظت مجاهدین کوتاهی نخواهیم کرد»

-

آلن درشویتز- برجسته‌ترین وکیل پرونده‌های جنایی
آلن درشویتز- برجسته‌ترین وکیل پرونده‌های جنایی
آلن درشویتز- برجسته‌ترین وکیل پرونده‌های جنایی، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، با اشاره به پیچیدگی این دوران تأکید کرد هر کس، ارزشهایش به آزمایش کشیده می‌شود. درشویتز گفت: «امروز از ما پرسیده می‌شود که آیا از حقوق‌بشر حمایت می‌کنیم یا از رژیمهایی که حقوق‌بشر را نقض می‌کنند؟ پاسخ به این پرسش‌ها بسیار دردناک است».
برجسته‌ترین وکیل جنایی، آلن درشویتز گفت: «به‌عنوان کسی که نیم قرن از حقوق‌بشر حفاظت کرده‌ام، می‌توانم به شما بگویم، امروز، بدترین نقض کننده حقوق‌بشر، رژیم حاکم بر ایران است. آنها بدترین دولت حامی تروریسم در جهان بوده‌اند».
درشویتز، در همین رابطه تأکید کرد باید، سران رژیم آخوندی را، به دادگاه جنایی بین‌المللی، ارجاع داد.
آنگاه آلن درشویتز، به مجاهدان لیبرتی اشاره کرد و با یادآوری تعهدات آمریکا گفت: «ما به‌عنوان آمریکا تعهد داریم تا به قولی که به مجاهدین لیبرتی دادیم، وفادار باشیم... ما حتی اگر دولتمان را به دادگاه بکشیم، از حفاظت مجاهدین کوتاهی نخواهیم کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5abebb35-c1c9-4b28-b9b2-949c2dda1278"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات