728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

گزارش تلویزیون اورینت سوریه از تظاهرات هواداران مجاهدین در برلین

-

گزارش تظاهرات هواداران مجاهدین در برلین در تلویزیون اورینت
گزارش تظاهرات هواداران مجاهدین در برلین در تلویزیون اورینت
تلویزیون اورینت سوریه که فعالیتها و عملیات ارتش آزادی و سایر گروه‌های اپوزیسیون سوریه را منعکس می‌کند در گزارشی از تظاهرات هواداران مجاهدین در برلین گفت:
به‌دعوت سازمان مجاهدین خلق ایران اپوزیسیون ایرانی یک تجمع اعتراضی در برلین پایتخت آلمان برای محکوم کردن همکاری مالکی و رژیم ایران برگزار شد
نه به رژیم آخوندی و نه به اسد و مالکی، با این شعار هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در یک تجمع اعتراضی در مقابل دروازه برلین علیه سه دیکتاتور تظاهرات کرد.
تظاهر کنندگان عکسهای شهیدان اشرف و لیبرتی را با خود حمل می‌کردند. تظاهر کنندگان جنایات اسد علیه مردم سوریه و سیاست مالکی در عراق را محکوم کردند.
تلویزیون اورینت افزود: تظاهر کنندگان علیه سیاست مالکی در عراق و به‌ویژه علیه محاصره کمپ لیبرتی که در وضعیت اسفناکی است شعار می‌دادند.
تلویزیون اورینت سوریه افزود: لازم به ذکر است که اپوزیسیون ایران تلاشهایش را بر روی برگزاری بزرگترین گردهمآیی‌اش در پاریس پایتخت فرانسه در ماه جاری متمرکز کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6db5486e-6b25-443e-889a-27567560b1a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات