728 x 90

-

قدردانی مردم حلب از رزمندگان آزادی

-

دادن هدایا به رزمندگان سوریه
دادن هدایا به رزمندگان سوریه
ساکنان شهر حلب و اطراف آن که به‌دلیل جنایات اسد خود در بدترین وضعیت هستند به‌منظور قدردانی از زحمات رزمندگان آزادی با اعلام بسیجی به نام «ما زره شما می‌شویم» مراتب سپاس خود را با دادن انواع هدایای سمبولیک به رزمندگان مستقر در صحنه‌های نبرد، ابراز کردند.
ساکنان شهر حلب در حال تهیه هدایایی معنوی برای رزمندگان و انقلابیونی هستند که در خط مقدم در حال نبردهای سنگین با مزدوران اسد هستند. رزمندگانی که در تمامی ساعتهای در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
خانواده‌ها با فرزندانشان در تقدیم این هدایا شرکت می‌کنند. به گفته ساکنان با این اقدام، فرزندان آنها عزم و اراده و رشادت این رزمندگان را می‌بینند و از آنها تأثیر می‌پذیرند.
یک رزمنده: ساکنان به این‌جا می‌آیند، ما از این بسیج آنها بسیار خوشحالیم و با دیدن کودکان به یاد می‌آوردیم که باید برای آینده آنها و کشورمان بیشتر مایه‌گذاری کنیم.
یک رزمنده: این کودکان مثل فرزندان خودمان می‌مانند، با دیدن آنها بسیار خوشحال می‌شویم ما همه فرزندان یک کشور هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که می‌توانیم مدافع آنها در این شرایط باشیم
فرماندهان این رزمندگان می‌گویند: این هدایا توسط تمامی ساکنان شهر که از روز اول در شکل‌گیری انقلاب شرکت داشته‌اند، تهیه شده است. چون بسیاری قادر به آمدن در خط مقدم نبودند، این فعالان به نیابت از آنان، این هدایای مردمی را بین رزمندگان توزیع می‌کنند.
یک شهروند: ما این بسیج را با نام «ما زره شما می‌شویم» برای ایجاد پیوند بیشتر با مجاهدین راه انداختیم. ما آنها را جزیی از خانواده خود می‌دانیم. مردم به خوبی می‌دانند این رزمندگان حاضرند برای وطن خود همه چیز را فدا کنند. بیشتر آنان ماههاست که به منازل خود سر نزدند. آنها این کار را برای دفاع از جان و مال و ناموس ما و تمام ساکنان انجام می‌دهند و از ریخته شدن خون ما به دست رژیم اسد جلوگیری می‌کنند.
خانواده‌های برای رزمندگان قرآن و وسایل ساده که توان تهیه آنها را داشتند می‌برند.
یک کودک: ما از شهر حلب به این‌جا آمدیم تا به رزمندگان بگوییم، ما کودکان زره شما هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dace5966-b637-46ff-bde9-002bd1045ebb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات