728 x 90

اعتراضات در عراق,

درگیریهای گسترده رزمندگان الانبار با ارتش مالکی

-

رزمندگان عشایر در استان الانبار
رزمندگان عشایر در استان الانبار
عبدالقادر النائل از رهبران جنبش مردمی استان الانبار اعلام کرد: از روز گذشته درگیریهای بسیار گسترده‌یی در رمادی جریان دارد. النائل گفت: بعد از اقامه نماز وحدت جمعه در رمادی این درگیریها به اوج رسید. صدای انفجارهای گسترده در رمادی شنیده می‌شد که ناشی از انهدام تانکها و خودروهای نظامیان مالکی بود. به گفته عبدالقادر النائل که اظهاراتش روز جمعه 2خرداد توسط تلویزیون رافدین پخش شد، گفت: «درگیریهای نظامی طی 72ساعت گذشته در تمام مناطق رمادی جریان داشته است... هم‌اکنون آب آشامیدنی و برق شهر رمادی قطع شده و یک محاصره کامل برقرار است و نیروهای دولتی اجازه نمی‌دهند مواد غذایی و دارویی و سوخت وارد رمادی شود. همچنین مجروحان نمی‌توانند به بیمارستان بروند چرا که به اتهام ارتباط با انقلابیون دستگیر می‌شوند و سازمانهای بین‌المللی هم هیچ دخالتی نمی‌کنند.

تلویزیون رافدین همچنین به‌نقل از سرتیپ ستاد عبدالرحمن الجنابی عضو شورای نظامی انقلابیون فلوجه درباره آخرین تحولات نظامی امروز شنبه در فلوجه گزارش داد:
شبه‌نظامیان مالکی تلاش کردند که در منطقه النعیمیه حمله کنند و بعد از درگیریهای شدید؛ شبه‌نظامیان مالکی پا به فرار گذاشتند و انقلابیون تعدادی از خودروهای نظامیان مالکی و مقادیری از سلاحها و مهمات آنها را به غنیمت گرفتند. این در حالی بود که آتشباری نیروهای ارتش مالکی بر روی تمامی محلات فلوجه با کاتیوشا ادامه داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc2503e6-ba33-4e71-a133-2b9e6091003a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات