728 x 90

-

«شیخ فاسد، شحنه فاسد، دزد قاضی» از د. نجمی

-

-
-
گفت: یک آدم ساده اگر در این مملکت باشد و این خبر را بخواند که: کریمی قدوسی دیروز در مجلس رژیم گفته «75درصد تسهیلات بانکی یعنی ثروت مردم در اختیار 100نفر است!»، چه کار می‌کند؟

گفتم: باور نمی‌کند! چون 75 درصد ثروت خیلی پول می‌شود!

گفت: آفرین! این را درست پاسخ دادی! حالا اگر به او بگوییم این خبر درست است!. باور کن درست است! چه کار می‌کند؟

گفت: می‌رود به بانکها اعتراض می‌کند که چرا ثروت مملکت را به اینها داده اید!

گفت: اگر بخواند که: بیش از 200نفر از مدیران عالی در بانک مرکزی و در سایر بانکها در یک در پرونده 3هزار میلیارد تومانی دزدی دست داشته‌اند، یا بخواند که «مبلغ معوقات بانکی مجموعاً 82000میلیارد تومان است» چه می‌کند؟

گفتم: می‌رود به قوه قضائیة حکومت شکایت می‌کند!
گفت: بارک الله! این را هم در مورد آدم ساده درست گفتی! ببینم تا آخر در این آزمون قبول می‌شوی! خوب! حالا اگر این خبر را بخواند که دادستان کل کشور گفت: «بعضی از کسانی که پیش از این با قوه قضاییه کار می‌کردند و در رده‌های بالایی از قوه قضاییه خدمت می‌کردند» در همان پرونده 3هزار میلیاردی دزدی دست داشته‌اند چه کار می‌کند؟

گفتم: می‌رود پیش رئیس قوه قضاییه!
گفت: اگر بشنود که رئیس قوه قضاییه هم دزدیهای برادر بزرگتر و معاونش در قضاییه رژیم را به‌خاطر زمین خواری تبرئه کرد چه کار می‌کند؟

گفتم: خب! لابد می‌رود پیش رئیس قوه مقننه! که مگر این مملکت قانون ندارد؟

گفت: اگر رئیس قوه مقننه هم برادر رئیس قوه قضاییه باشد و در شهر قم چند هزار ملک و خانه در شهرقدس ساخته باشد چی؟

گفتم: می‌رود توی مجلس و به نمایندگان می‌گوید به این رئیس مجلس اعتراض کنید!

گفت: اگر بخواند که تعدادی نمایندگان مجلس هم جزو همان 200نفری هستند که در پرونده 3هزار میلیاردی دزدی دست داشته‌اند چه کار می‌کند؟

گفتم: چاره ندارد که مثلاً برود پیش رئیس قوه مجریه! یعنی رئیس‌جمهور

گفت: اگر بخواند که نهاد ریاست‌جمهوری هم در همین پرونده 3هزار میلیاردی دزدی شریک بوده چه کار می‌کند؟

گفتم: لابد می‌رود پیش خود ولی‌فقیه که این دزدها را چرا مجازات نمی‌کنید!

گفت: تا این‌جا درست آمده ای! حالا اگر بخواند که: خامنه‌ای تنها در نهادی به نام «ستاد اجرایی فرمان امام»، یک امپراتوری ۹۵ میلیارد دلاری را کنترل می‌کند چه می‌کند؟

گفتم: کاری دیگری نمی‌تواند بکند! چون سرتاپای نظام همه دزدند!

گفت: این‌جا مردود شدی!
گفتم: من که همهٴ پرسشها را درست پاسخ دادم! فقط یک غلط داشتم! حداقل نوزده می‌شوم! تازه به من باید بیست بدهی! چون آدم ساده را به این‌جا رساندم که در این نظام همه دزدند.

گفت: نه! دیگر! باید می‌گفتی آدم ساده وقتی دید که خود ولایت‌فقیه از همه دزدتر است، دیگر سادگی را کنار می‌گذارد و می‌رود دست به کاری بزند که این دزد بازار ولایت‌فقیه از این مملکت جارو بشود. چون یک گوشهٴ سالم ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ef96895-ea70-442c-a53c-08abf4cbc0d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات