728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

درگیریهای رزمندگان سوریه در پایتخت و شهرهای مختلف

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
به گزارش تلویزیون العربیه انقلابیون سوریه توانستند در چند شهر به مراکز اسد حمله کنند و خسارات مالی و جانی به آنها وارد نمایند:
طبق آخرین گزارشهای رسیده از تحولات سوریه، درگیریها در پایتخت به‌خصوص منطقه جوبر به‌شدت در جریان است. در این میان رزمندگان چند مرکز تجمع نیروهای اسد را به تصرف درآوردند. این در حالی بود که مناطق غوطه شرقی و ملیحه بارها با بشکه‌های انفجاری و موشکهای زمین به زمین مورد اصابت قرار گرفت.

در شهر حلب نیز رزمندگان دست به تهاجمات گسترده‌یی زدند آنها توانستند در منطقه راشیدین به چند مرکز و ساختمان نیروهای اسد دست پیدا کنند. این در حالی است که نبردها در اطراف مرکز اطلاعات هوایی اسد در منطقه شیخ نجار بین رزمندگان و نیروهای دشمن در جریان است. گسترش این نبردها تا منطقه الزهراء و پادگان موسوم به تیپ 80اسد نیز می‌رسد.

اما از شهر درعا خبر می‌رسد در جاده‌ای که به منطقه شیخ مسکین منتهی می‌شود، رزمندگان در حال نبردهای سنگینی هستند. همچین رزمندگان در شمال با تهاجم به یک مرکز نیروهای اسد این مرکز را منهدم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1ad88aa-813e-42b9-b784-01231ff77592"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات