728 x 90

زندانیان سیاسی,

فشارهای دژخیمان بر زندانیان سیاسی و بستگان مجاهدان اشرفی

-

تجمع خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل اوین - آرشیو
تجمع خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل اوین - آرشیو
مأموران جنایتکار اطلاعات آخوندی از درمان و معالجه زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی ممانعت به‌عمل می‌آورند. این زندانی سیاسی در یورش وحشیانه مزدوران رژیم به بند 350 اوین در 28فروردین 93 از ناحیه سر دچار شکستگی و ضرب‌دیدگیهای متعدد شد.

زندانی سیاسی مطهره بهرامی از بستگان مجاهدان اشرفی که به همراه همسر و پسرش محسن و احمد دانشپور در زندان اوین محبوس می‌باشد، از بیماریهای متعدد به‌خصوص کمر درد و پا درد رنج می‌برد، اما دژخیمان رژیم آخوندی مانع درمان وی می‌شوند.

دژخیمان رژیم آخوندی از ملاقات زندانیان سیاسی رضا اکبری منفرد و خواهرش مریم، از بستگان مجاهدان اشرفی که در بندهای 350 و بند زنان زندان اوین محبوس می‌باشند، ممانعت به‌عمل می‌آورند.

زندانی سیاسی حسن جوانی که در زندان بندرعباس تبعید می‌باشد روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در اعتراض به انتقالش از بند ۱ به بند ۲زندان مرکزی بندرعباس دست به اعتصاب‌غذا زد. این زندانی سیاسی در دهه ۶۰ به‌دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران ۱۰ سال در زندان بود. این زندانی سیاسی در اثر ضربات کابل بر پاهایش دچار نقض عضو و لنگی پا می‌باشد. زندانی سیاسی حسن جوانی ۲۶ آذر ۱۳۹۱ دستگیر و ۲۸ بهمن ۹۱ از بند ۳۵۰ زندان اوین به زندان بندرعباس تبعید گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce37f7a4-28ca-4a48-968f-b95cc94e5eac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات