728 x 90

نان شب مردم ايران را، چه كساني به يغما ميبرند؟,

دزدی زنجیره‌یی از فروش نفت

-

.
.
دولت حسن روحانی، یک فقره تمامی درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز از «میدان نفتی مبارک» را بالا کشیده است. علاوه بر آن «سهم عواید حاصل از تنها 3 فقره از عواید انفالی، مشتمل بر درآمد حاصل از فروش و صدور نفت خام، گاز و میعانات گازی در سال 91 به‌مبلغ کل ۵۲.۱میلیارد دلار، در بودجه کل نظام جایگاهی ندارد!». این اعتراف را روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی مؤتلفه کرده و اقرار کرده است که این فقره دزدی منحصر به دولت روحانی نیست و طی بیش از سه دهه حاکمیت نظام ولایت‌فقیه، تمام دولتها اعم از رفسنجانی و خامنه‌ای و خاتمی و احمدی‌نژاد، همه «این کاره» بوده‌اند.
در ادامه نیز به یک فقره دزدی و حسابسازی دیگر در بودجه سال 93 اعتراف کرده و می‌نویسد: «چرا و به چه دلیل باید درآمد حاصل از صدور 3میلیارد دلار گاز به خارج از کشور در لایحه بودجه 93 مسکوت بماند و یک ریال از این 3میلیارد دلار، در درآمد عمومی کشور منظور نشود؟ آن هم به گونه‌یی که تراز فیزیکی گاز در دومین کشور تولیدکننده گاز در جهان منفی ادعا می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6af3ec7-9c30-44de-b426-5947c9a5daab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات