728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

رودی جولیانی: مجاهدین، سازمان‌یافته‌ترین جنبش اپوزیسیون ایران

-

شهردار رودی جولیانی
شهردار رودی جولیانی
رودی جولیانی، طی مقاله‌یی در سایت فاکس‌ نیوز نوشت: یکی از جنبه‌های گویا، ولی کمتر شناخته شده سیاست انحرافی اوباما، رویکرد آن در قبال مجاهدین خلق است. مجاهدین خلق سازمان‌یافته‌ترین جنبش اپوزیسیون ایران و همان چیزی است که آخوندها بیش از همه از آن می‌ترسند.
رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک در ادامه مقاله خود افزود: مجاهدین و هم‌پیمانان آنها در شورای ملی مقاومت ایران، به رهبری پر جذبه مریم رجوی، دیدگاه دیگری نسبت به ایران ارائه می‌دهند که ما باید از آن استقبال کنیم: (یک ایران) مبتنی بر جدایی دین از دولت، دموکراتیک و غیراتمی.
جولیانی تأکید کرد: حمایت از مجاهدین خلق و سایر ایرانیان تشنه دموکراسی بهترین نقطه شروع است.
جولیانی در قسمت دیگری از این مقاله که امروز (18اردیبهشت در سایت فاکس‌ نیوز آمده، به مذاکرات هسته‌یی میان رژیم ایران و غرب پرداخت و در حالی که آن را از مهمترین مسائل سیاست خارجی که دولت اوباما با آن روبه‌روست توصیف می‌کرد، افزود: «طبق ارزیابی خود دولت آمریکا، رژیم ایران اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی در جهان است. رژیم ایران به‌طور فعال بذر بی‌ثباتی را در خارج می‌پراکند و حقوق و آزادیهایی را که مردمش خواهان آن هستند و استحقاق آن را دارند سرکوب می‌کند. به همین دلایل، توقف بلافصل و قاطع تولید سلاح هسته‌یی توسط رژیم ایران دارای اهمیتی اساسی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41812839-aa64-441d-a935-318a111b29b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات