728 x 90

اعتصاب زندانیان,حمله به بند 350 اوين,

ادامه اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی مصدوم بند ۲۴۰ زندان اوین

-

زندان اوین
زندان اوین
زندانیان مصدوم در بند 240 زندان اوین، که روز پنجشنبه 28فروردین مورد ضرب و شتم وحشیانه دژخیمان قرار گرفتند، هم‌چنان در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند. اسامی این زندانیان عبارتند از: سمکو خلقتی، بهنام ابراهیم زاده، سعید متین پور، سهیل بابادی، امید زارع نژاد، غلامرضا خسروی، فولادوند، محمد امین هادوی و بهزاد عرب گل. همچنین محمد صدیق کبودوند نیز در بهداری اوین در حال اعتصاب غذاست. این زندانیان هم‌اکنون 12روز است که در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند.

زندانی سیاسی رضا اکبری منفرد که دو روز است از سلولهای انفرادی 240 به بند عمومی 350 زندان اوین برگشته است، از ملاقات با خانواده‌اش منع گردید. این زندانی سیاسی بر اثر ضربات باتون در سلولهای انفرادی به‌شدت مصدوم گردیده است و علت ممانعت دژخیمان وزارت اطلاعات از ملاقات با خانواده‌اش افشای بیشتر جنایات رژیم در رابطه با برخورد با زندانیان می‌باشد.

زندانی سیاسی محمد صدیق کبودوند که هم‌اکنون در بهداری بند 350 اوین بستری است، روز دوشنبه 8اردیبهشت، در حالی به ملاقات خانواده‌اش آمد که دست چپ وی کاملاً کبود، انگشت شست پای چپ وی شکسته و دو دنده سمت راست وی به‌شدت آسیب دیده بود، به‌طوری‌که نفس کشیدن و خوابیدن را برای این زندانی سیاسی دشوار کرده است.

دژخیمان رژیم آخوندی در زندان اوین، روز دوشنبه 8اردیبهشت مانع ملاقات خانواده زندانی سیاسی سعید متین‌پور با فرزندشان شدند. خانواده زندانی سیاسی سعید متین‌پور که برای ملاقات با فرزندشان از آذربایجان به تهران رفته بودند، بدون ملاقات مجدداً به آذربایجان برگشتند. سعید متین‌پور 12روز است در انفرادی زندان اوین در اعتصاب‌غذا است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac911a99-458b-4df4-8a5a-78b336afb990"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات