728 x 90

اخبار اوكراين,

اد رویس: ضرورت حمایت از اوکراین در قبال روسیه

-

اد رویس
اد رویس
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و الیوت انگل ریاست هیأت اوکراین را در کنگره آمریکا بر عهده‌ دارند. آنها بر تأمین نیازهای مردم اوکراین و برگزاری انتخاباتی دموکراتیک تأکید می‌کنند.

گزارشی از تلویزیون سی.ان.ان
اد رویس رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: اولین نکته‌یی که من می‌خواهم بر روی آن تأکید کنم این است که در 25ماه مه در اوکراین یک انتخابات برگزار می‌شود. این مهم است که این انتخابات مطابق طرح پیش برود. با این انتخابات و اصلاحاتی که در حال انجام است، برای اوکراین امکانپذیر خواهد بود تا بر روی پای خودش بایستد.

ما همزمان فشار می‌آوریم تا گاز وارد اوکراین شود. مطابق این طرح آمریکا کمک خواهد کرد تا گاز از طریق شرکت شل به اوکراین برسد. ما همچنین در تلاش هستیم تغییراتی در قوانین خود بدهیم تا بشود به اوکراین گاز صادر کرد.

الیوت انگل: از نظر من گاز و نیازهای انرژی تنها بخشی از این وضعیت است. اوکراین قصد دارد بداند آیا غرب از آن حمایت می‌کند یا نه. از نظر من بهترین جواب که اتباع اوکراین‌ می‌توانند به اقدامات پوتین بدهند این است که در انتخابات ماه 25ماه مه پای صندوقهای رأی بروند. این انتخابات علامتی از دموکراسی است و نشان داده خواهد شد که خواست مردم اوکراین در این انتخابات برآورده می‌شود. از نظر من این بزرگ‌ترین ضربه به پوتین خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5d9bac4-b086-46c3-b821-c051852a9d62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات