728 x 90

گردهمايي جوامع جوانان در پاريس,

سارا قره اوغلان: «من صبا هستم، من آسیه هستم، من حنیف و سیاوش هستم»

-

سارا قره اوغلان
سارا قره اوغلان
دوستان و خانواده‌های عزیز، میهمانان محترم و خانم رجوی عزیز، افتخار بزرگی است که امروز در برابر شما قرار دارم و این فرصت را دارم که صحبت کنم. اسم من سارا هست و 19سال دارم و نماینده انجمن جوانان برای آزادی ایران هستم. من در سوئد به دنیا آمده و آنجا بزرگ شده‌ام و هرگز وطنم ایران را ندیده‌ام. هر چند که هرگز در ایران نبوده‌ام، ولی من در بخش عمده زندگی خود یک هوادار پرافتخار سازمان مجاهدین خلق بوده‌ام. من می‌خواهم دوشادوش خواهران و برادرانم در کمپ لیبرتی و ایران بایستم و با آنها یک ایران آزاد با جدایی دین از دولت را بسازم.
این رژیم وحشی تعداد بسیاری از مردم را کشته، بسیاری از دختران را مورد تجاوز قرارداده و سالهای متمادی آنها را شکنجه کرده و دیگر بس است. تا زمانی که شاهد آزادی در وطنم باشم، هرگز آرام خواهم گرفت و این تعهدی است که به همه و به خواهران و برادرانم در کمپ لیبرتی و به‌طور خاص به شما خانم رئیس‌جمهور می‌دهم.
به‌عنوان یک جوان ایرانی تردیدی ندارم که ما با هم رژیم ملاها را در ایران سرنگون خواهیم کرد، چرا که ما دو رهبر بزرگ داریم؛ مسعود و مریم رجوی. آنها همیشه به ما آموخته‌اند که باید
آنها همیشه به ما درباره اهمیت و زیبایی آزادی، برابری زن و مرد و آزادی بیان آموخته‌اند. آنها همچنین به ما یاد داده‌اند که باید در شرایط سخت متحدتر شویم. اکنون من در برابر شما ایستاده‌ام تا صدای سرکوب شدگان باشم. من صبا هفت‌برادران هستم، من آسیه رخشانی هستم، من حنیف امامی و من سیاوش نظام‌الملکی هستم. من نمی‌توانم و نباید آرام بگیرم تا این‌که اهداف مشترک ما محقق شوند، یعنی ایرانی آزاد، بدون هر گونه تبعیض جنسی یا تفتیش عقاید مذهبی. متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a9c42d3-3e95-414c-ac94-a52ba3ccbd72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات