728 x 90

محكوميت‌هاى بين‌المللى,محكوميتهاي جهاني رژيم,مخالف

«کنار رفتن نقاب میانه‌روی از چهرهٴ رژیم» - سونا صمصامی

-

سونا صمصامی
سونا صمصامی
خانم سونا صمصامی نمایندهٴ شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا طی مقاله‌یی که در سایت کنگره آمریکا (هیل) درج شد، پس زده شدن ابوطالبی دیپلومات ـ تروریست رژیم ایران توسط دولت آمریکا را کنار زده شدن نقاب میانه‌روی از چهرهٴ دیکتاتوری آخوندی حاکم بر ایران توصیف کرد.

خانم صمصامی در این مقاله که روز چهارشنبه 27فروردین منتشر شد، می‌نویسد:
«حمید ابوطالبی به‌عنوان سفیر اعزامی به بالاترین مرجع حقوق‌بشر در جهان، معرفی شده، توسط چندین گروگان سابق آمریکایی که پس از انقلاب سال 1979 در تهران به گروگان گرفته شدند، به داشتن نقش فعالی در ربودن و بازداشت خشونت‌بار آنها متهم شده است. متأسفانه، این افشاگری فقط جدیدترین و علنی‌ترین چهره واقعی رژیم ایران را، که نقاب ”میانه‌روی“ آن در حال فروریختن است، شامل می‌شود».
نمایندهٴ شورای ملی مقاومت در آمریکا در ادامه مقاله خود در سایت کنگرهٴ آمریکا می‌افزاید: با این‌که [ابوطالبی] تأکید کرده که نقش وی فقط ترجمه و مذاکره بوده است، بسیاری از قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب، ابوطالبی را به‌عنوان یک تروریست و طراح اصلی در ماجرای گروگانگیری توصیف کرده‌اند. او همچنین نقش فعالی در ترور محمد حسین نقدی، نماینده شورای ملی مقاومت، پارلمان در تبعید ایران، در رم، در سال 1993 داشت.
ترور نقدی یکی از حلقه‌های زنجیره کشتار مخالفان ایرانی در خارج از ایران و در زمان ریاست‌جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی بود. اهداف دیگر این زنجیرهٴ ترور شامل دکتر کاظم رجوی، نماینده شورای ملی مقاومت در ژنو بود، که روز روشن در ماه آوریل 1990 به ضرب گلوله به قتل رسید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/397711ac-1b6f-4525-b5b7-8319caafd330"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات