728 x 90

بحران منطقه اي رژيم,

یک مقام ارشد آمریکا: آنچه منطقه را بی‌ثبات‌تر می‌کند اتمی شدن رژیم ایران است

-

کاخ سفید
کاخ سفید
یک مقام ارشد کاخ سفید بعد از ملاقات باراک اوباما با ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی گفت:
آنها نسبت به مذاکرات ما با رژیم ایران مظنون هستند ما این را درک می‌کنیم که کشورهای خلیج فارس، این مذاکرات را با دیده تردید می‌نگرند و خواهان یک توافق خوب با این رژیم هستند. این هم درست است چرا که آنها فعالیتهای رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه و حمایت از حوثیها در یمن و برخی فعالیتهای بی‌ثبات‌کننده دیگر و حمایت این رژیم از حزب‌الله لبنان را می‌بینند. اما آنچه در نهایت به نفع سعودیها و این منطقه است و بسا بی‌ثبات کننده‌تر است؛ اتمی شدن رژیم ایران است یعنی اگر رژیم ایران به سلاح اتمی برسد، منطقه بی‌ثبات کننده‌تر خواهد بود.
ما همراه با دوستانمان در خلیج فارس برای حمایت از دولت یمن کار می‌کنیم کما این‌که بارها حمایت رژیم ایران از گروه حوثی یا سایر گروهها را افشا و متوقف کرده‌ایم.
ما با کشورهای زیادی کار می‌کنیم تا با فعالیتهای حزب‌الله از جمله با منابع مالی آنها و همکاری اطلاعاتی بین آنها مقابله کنیم و علاوه بر این ارتش لبنان را تقویت می‌کنیم.
بنابر‌این تا جایی که به فعالیت حزب‌الله برمی‌گردد ما در سراسر دنیا کارهای زیادی داریم که برای توقف و سختگیری علیه فعالیتهای حزب‌الله انجام می‌دهیم.
ما در سراسر جهان تدابیر تهاجمی داریم، تا علیه حمایت رژیم ایران از تروریزم مقابله کنیم و فعالیتهای آن را برای بی‌ثبات کردن کشورهای منطقه افشا و با آنها مقابله کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/223a7fcc-4581-4164-a816-56bf6a3421de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات