728 x 90

سوريه,

مصاحبه سرتیپ مصطفی شیخ با تلویزیون سیمای آزادی

-

ژنرال مصطفی شیخ
ژنرال مصطفی شیخ
مجری: سرتیپ مصطفی شیخ رئیس شورای عالی نظامی ارتش آزادی سوریه طی مصاحبه‌یی با سیمای آزادی جزییاتی از دخالتهای رژیم ایران در سوریه و کمکهای اطلاعاتی و تسلیحاتی آن به بشار اسد را تشریح کرد. وی بر پیوند مبارزانی مردم سوریه و مردم ایران تأکید و حمایت خود را از مجاهدان اشرف اعلام کرد.

سرتیپ مصطفی شیخ رئیس شورای عالی نظامی ارتش آزادی سوریه درباره دخالتهای ژریم ایران در سوریه گفت: رژیم ایران در تمامی مراحل انقلاب سوریه در سرکوب شرکت داشته است. در همان مراحل ابتدایی انقلاب در دادن اطلاعات و ارسال پارازیت الکترونیکی دسته داشته است. سپس این کمکها پیشرفت کرد و به‌طور روزمره به صدور سلاح برای رژیم اسد از طریق فرودگاه مزه و فرودگاههایی مثل فرودگاه حلب پرداخت. در این مرحله شاهد ایجاد شبه‌نظامیانی از طرف رژیم ایران هستیم مثل همان چیزی که در عراق اتفاق افتاد.
سرتیپ مصطفی شیخ افزود: ما به حلب رفته بودیم به ما اطلاعاتی رسید دال بر این‌که حدود ۲۰۰۰نفر از پاسداران به فرودگاه حلب رسیده‌اند و فرودگاه حلب را خالی کردند. این افراد را به قسمت اطلاعات در خارج از شهر منتقل کردند. در حلب نیروهای امنیتی همراه آنان بودند.
رئیس شورای عالی نظامی ارتش آزادی سوریه در ادامه این مصاحبه گفت:
بدون شک برادران مبارز در پادگان اشرف با انقلاب سوریه در یک سنگرند به اعتبار این‌که دشمن مشترک است و خواسته‌ها یکی است و آن آزادی است…
سرتیپ مصطفی شیخ خطاب به مجاهدان اشرف گفت:
درودهایم را تقدیم ارتش آزادی در اشرف می‌کنم… … روی شما را می‌بوسم و با شما در همه سختیها همدرد هستم. انشاءالله پیروزی نزدیک است… صبر پیشه کنید ای برادرانم در شهر اشرف! پیروزی در راه است. همانا که مردم سوریه امروز توان و اراده تغییر را دارند و این در تاریخ معاصر بی‌نظیر است… همه ما یک درد و محنت مشترکی داریم و در یک سنگر هستیم، آنچه انجام می‌دهیم شرفی بسا عظیم است. این‌که ما با رژیم آخوندی فرقه‌گرا مبارزه می‌کنیم نشانه شرف ماست. رژیمی که هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد و برعکس دنبال منافع خود و داشتن سیطره و هژمونی بر کل منطقه است بدون این‌که هیچ حقی داشته باشد. انشاءالله ما به‌زودی پیروز خواهیم شد. و قطعاً که شما با ما در دمشق خواهید بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32a60b30-cde8-4838-86a4-149ae5828f2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات