728 x 90

شقه دروني رژيم,

حملات باند ولی‌فقیه به ظریف، به‌خاطر تأیید مجدد هولوکاست

-

آخوند روحانی و پاسدار ظریف
آخوند روحانی و پاسدار ظریف
ظریف وزیر خارجه رژیم گفت: «کشتار جمعی یهودیان را نمی‌توان انکار کرد». وی با لگد زدن به گور خمینی و غلط کردم گویی نسبت به سیاستهای اعلام شده رژیم افزود: «باید از تکرار چنین جنایتی جلوگیری کرد». ظریف که در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی از جمله دویچه وله صحبت می‌کرد، حمایتهای دجالگرانه رژیم از فلسطین را هم دور زد و گفت: «این موضوع را باید فلسطینیان حل کنند. ما از این منطقه دور هستیم. این وظیفه ما نیست که اسراییل را به‌رسمیت بشناسیم یا نه، بلکه فلسطینیان باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند» (جهان صنعت 15بهمن).
به دنبال اظهارات وزیر خارجه دولت حسن روحانی، روزنامه جوان (15بهمن) ارگان بسیج از باند خامنه‌ای دولت روحانی و سیاست خارجی آن را به باد حمله گرفت و در مطلبی با عنوان طعنه‌آمیز «آرمانها را ظریف له نکنید» سیاست خارجی دولت روحانی را نقطه «ضعف» و «چالش نظام» توصیف کرد و نوشت: «با دلایلی خیلی ساده می‌توان اثبات کرد نقطه قوت «مصنوعی» دولت یازدهم به نقطه ضعف آن تبدیل شده است، آن‌گونه که تمرکز بی‌حساب و کتاب دولتمردان در این نقطه (سیاست خارجی)، چالشهای بسیاری را متوجه دولت و نظام کرده و می‌رود تا اعتدالیون را با بحرانی عمیق روبه‌رو سازد».
ارگان بسیج سپس به نقشه مسیر باند رفسنجانی_ روحانی اشاره کرد و نوشت:
«از همان ابتدا مشخص بود که خلاصه کردن همه مشکلات داخلی و خارجی در «ارتباط مستقیم با آمریکایی‌ها» و خوش‌بینی مفرط از «مذاکرات هسته‌یی با 1+5» نه تنها باری از روی دوش ملت برنمی‌دارد بلکه کشور را در مسیر و‌ابستگی بیشتر به غرب، منحرف می‌کند».
ارگان بسیج در ادامه همین مقاله، با ابراز وحشت از تعطیل دائمی تأسیسات اتمی رژیم نوشت: «بررسی عملکرد 6ماه وزارت امور خارجه سؤالات بسیاری را که نگرانی از آینده انقلاب و نظام در آن موج می‌زند مقابل چشمان ما قرار می‌دهد؛ این‌که نکند… سانتریفیوژها را برای همیشه از حرکت بازداریم و مجبور شویم فعالیتهای هسته‌ای‌مان را تا ابد پلمب نگهداریم؟».
ارگان بسیج در ادامه افزود: «باید از آقای ظریف پرسید که «مرعوب بودن از حملات نظامی آمریکا»، «واقعیت پنداری هولوکاست دروغین»، «مشروعیت بخشی به اسرائیل» چه جایگاهی در گفتمان امام و انقلاب دارد که وی بدون و‌اهمه بر روی آنها تأکید می‌کند؟».
به دنبال این حملات، حسن قشقاوی از مقامهای وزارت خارجه، به‌منظور توجیه و جمع کردن مسأله به صحنه شتافت و گفت «موضع ایران درباره ماهیت رژیم صهیونیستی تغییر نکرده است» (جوان15بهمن).
متعاقباً ظریف هم انکار کرد که از «خط قرمز اول سیاست خارجی» رژیم عبور کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef454d50-0f7c-4807-a559-18eb8eed8f71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات