728 x 90

بودجه,

موسوي نماينده مجلس ارتجاع: از اول تا آخر بودجه ميخواهيم از جيب مردم پول بگيريم

-

موسوی نماینده مجلس ارتجاع
موسوی نماینده مجلس ارتجاع
در جلسه امروز (10بهمن) مجلس ارتجاع هنگام بررسی افزایش قیمت خدماتی همچون گاز و برق یکی از نمایندگان مجلس تأکید کرد که در سراسر بودجه روحانی بر روی اخاذی از مردم حساب باز شده است.
موسوی لارگانی در مخالفت بایکی از بندهای لایحه بودجه گفت: ”به روال سالهای اخیر در این بند هدف این است که به ازای مصرف مردم، مبلغی را به قبوض گاز مردم اضافه بکنیم... دقت کنید از اول بودجه تا آخر بودجه چقدر میخواهیم از جیب مردم پول بگیریم!!! یعنی از قبض گاز 130ریال بگیریم، از قبض برق 30 ریال بگیریم، از قبض آب همینطور، از گواهینامه گرفتن.... هر چه میخواهیم بگیریم باید از جیب مردم بگیریم“.
وی خطاب به نمایندگان ارتجاع نسبت به پیامدهای این اخاذیها هشدار داد و گفت: ”شما در دفترتان بودهاید، حضور داشتهاید، در هر هفته چند نفر قبض گاز به دستشان است و میآیند و توان پرداختش را ندارند.“
وی همچنین تأکید کرد اخاذیها از «جیب مردم» در عمل بیش از آنچه که در بودجه آمده است صورت میگیرد و گفت: «ما از کجا بدانیم که این 130ریالی که اینجا ما عنوان کردهایم، دولت همین مقدار را بگیرد؟ ما نباید دائم از جیب فقرا و مردم بیبضاعت به دلائل و بهانههای مختلف، هزینههای پیشنهادی را که دولت وظیفهاش است انجام دهد، از جیب مردم بگیریم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33efdbce-8776-4afe-b412-bc734a899cec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات