728 x 90

دخالتهاي رژيم,

ظریف بار دیگر خواستار برقراری رابطه با عربستان شد

-

ظریف، وزیر خارجه دولت آخوند روحانی
ظریف، وزیر خارجه دولت آخوند روحانی
ظریف، وزیر خارجه دولت آخوند روحانی در مصاحبه العربیه یکبار دیگر به التماس و درخواست برای برقراری رابطه با عربستان پرداخت. ظریف به العربیه گفت: ما خواهان برقراری ثبات و امنیت در منطقه و پایان خشونتها هستیم و برای برقراری روابط حسنه با کشورهای عربی تلاش می‌کنیم. برای سفر به عربستان در هر زمانی آماده است.
هفته پش نیز ظریف در سفر به لبنان مطرح کرده بود: ما برای گفتگو و مذاکره با برادران عربستانی در هر سطحی آمادگی داریم و اعتقاد هم داریم که روابط ما با عربستان سعودی هم برای هر دو کشور و هم برای صلح و امنیت منطقه بسیار حائز اهمیت است».
این در حالیست که یکشنبه گذشته (29دی) خامنه‌ای در کنفرانس به‌اصطلاح وحدت اسلامی رژیم عربستان را حامی جریانهای ”تکفیری“ خواند و تهدید کرد:“متأسفانه برخی دولتهای مسلمان، به عواقب حمایت از این جریان بی‌توجهند و نمی‌فهمند که این آتش، دامن همه آنها را هم خواهد گرفت. آیا کسی می‌تواند تردید کند که وجود این جریان و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از آن کار دستگاههای امنیتی و خبیث دولتهای استکباری و دست نشاندگان آنها نیست».
مواضع روزهای اخیر سران رژیم و کارگزاران آن در مورد رابطه با عربستان نشان‌دهنده عمق بحران شقه و شکاف در رأس حکومت آخوندی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16b22b4a-ea3c-4b54-968c-8cf5eb856c79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات