728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

شصت وپنجمین روز اعتصاب‌غذای ۴زندانی سیاسی کرد و اعتراضات در تهران، تبریز، اصفهان و شهر کرد

-

چهار زندانی سیاسی اعتصابی کرد
چهار زندانی سیاسی اعتصابی کرد
شصت وپنجمین روز اعتصاب‌غذای 4زندانی سیاسی کرد در قزلحصار کرج اعتصاب غذای خانواده‌های 4زندانی سیاسی اعتصابی قزلحصار کرج
درگیری با مأموران سرکوبگر انتظامی در پست بازرسی خیابان جنت آباد تهران
تجمع اعتراضی مردم شهرکرد علیه گرانی گاز
اعتراض کارگران تراکتورسازی تبریز و پلی اکریل اصفهان


ـ 4زندانی سیاسی کرد در زندان قزلحصار که در زیر اعدام هستند، روز سه‌شنبه 17 دیماه، شصت وپنجمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر گذاشتند. از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 16 دیماه، کمال مولایی، جمشید و جهانگیر دهقانی بیهوش شدند و به بهداری منتقل گردیدند، این زندانیان تا ساعتها در حالت بیهوشی قرار داشتند. هر چهار زندانی وضعیت بحرانی دارند و حتی در نوشیدن آب نیز دچار مشکل می‌شوند. حامد احمدی؛ جمشید دهقانی نیز مجدداً دچار خونریزی شدید معده گردیده‌اند. چهار زندانی 17 الی 30 کیلو از وزن خود را از دست داده‌اند و پزشک زندان وضعیت این زندانیان را قرمز گزارش کرده است.
اعضای خانواده 4زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان قزلحصار کرج دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند. بنا‌ به گزارشهای دریافتی خانواده‌های جمشید و جهانگیر دهقانی، کمال مولایی و حامد احمدی از روز شنبه هفتم دیماه که بعد از ملاقات با فرزندان زیر اعدامشان به کردستان برگشته‌اند، در اعتصاب‌غذا هستند.
ـ به‌رغم فشارها و محدودیتهای گسترده رژیم ولایت‌فقیه بر هموطنان اهل سنت به‌خصوص در زندانها، این هموطنان به مقاومت در برابر دژخیمان خامنه‌ای ادامه می‌دهند. از جمله در حالی‌که زندانبانان زندان گوهردشت زندانیان سیاسی اهل سنت را از برپایی نماز جماعت و هر گونه تجمع منع کرده و زیر فشار قرار داده‌اند، این زندانیان اقدام به برپایی نماز جماعت می‌کنند. به صحنه‌یی بر گرفته از اینترنت توجه کنید:
سرنشینان یک خودرو در پست بازرسی انتهای خیابان جنت آباد تهران روز جمعه 13 دی ماه جاری با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی آنها را متوقف کرده بودند درگیر شدند و آنها را گوشمالی دادند.

جمعی از مردم شهرکرد روز دوشنبه 16 دی ماه با وجود سرما و ریزش برف شدید در مقابل اداره گاز این شهر تجمع کردند و به افزایش هزینه گاز اعتراض کردند.

کارکنان شرکت پلی اکریل اصفهان روز دوشنبه 16دیماه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

کارگران شرکت تراکتورسازی تبریز در اعتراض به پرداخت نشدن 8ماه حقوق عقب‌افتاده بار دیگر در مقابل سازمان صنعت و معدن رژیم در آذربایجان شرقی تجمع کردند. کارگران علیه رئیس سازمان صنعت و معدن رژیم و برخی اعضای مجلس ارتجاع از آذربایجان شرقی، شعار دادند و خواستار استعفای آنها شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a13b894-f19f-4062-927e-cef49e5c35c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات