728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,اختلاس عوامل رژيم,

افشای جزییات جدیدی از شبکه پولشویی و فساد مالی رژیم آخوندی در ترکیه

-

رضا ضراب
رضا ضراب
جزییات جدیدی از شبکه پولشویی و فساد مالی رژیم آخوندی در ترکیه فاش شد
یکی از گردانندگان اصلی این شبکه رضا ضراب دلال رژیم است که در حال حاضر در زندان ترکیه بسر میبرد. وی توسط بابک زنجانی تأمین می‌شده است. روزنامه حریت نوشت: «وزیر سابق اقتصاد ترکیه متهم شده که با هواپیمای خصوصی رضا ضراب، متهم ایرانی‌تبار این پرونده به مکه سفر کرده است. ۴ تن از اعضای خانواده این وزیر، محافظان او و رضا ضراب و همسرش در این هواپیما بودند.
حریت خاطرنشان کرد: رضا ضراب مظنون است که با پرداخت رشوه‌های کلان به مقامهای دولت ترکیه حمایت آنها را به‌رغم تحریمهای بین‌المللی برای داد و ستد طلا با ایران به دست آورده است. رضا ضراب در انتقال غیرقانونی حدود ۳۵ میلیارد یورو از ایران به ترکیه نقش داشته و وزیر اقتصاد ترکیه ۵۰ میلیون دلار از ضراب رشوه گرفته تا در پول‌شویی و قاچاق طلا به او کمک کند. اتهام د‌یگر ضراب این است که با تأسیس ۱۱ شرکت پوششی، عملیات پولشویی گسترد‌ه‌ای را به نفع رژیم ایران مد‌یریت و هد‌ایت کرد‌ه است. بر اساس یافته‌های پلیس ترکیه، رضا ضراب ارتباط نزدیکی با رژیم ایران داشت. او پس از ایجاد روابطی با وزیران ترکیه و پسرانشان، سیستمی برای انتقال میلیاردها دلار به ایران راه‌اندازی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd5833eb-989a-444d-a7f8-5273569a6eb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات