728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات دانشجویی در تهران و قم و درگیری جوانان با مأموران سرکوبگر در بندرعباس

-

اعتراضات در شهرهاي مختلف ايران
اعتراضات در شهرهاي مختلف ايران
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر تهران
اعتراض دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور قم
درگیری جوانان بندرعباس با مأموران سرکوبگر انتظامی
تجمع اعتراضی کارگران اخراجی کفش بلا در تهران
اعتراض کارگران شرکت ابر ساز در سرپل ذهاب
تجمع اعتراض کارگران پتروشیمی فجردرماهشهر
افزایش فشارهای ضدانسانی بر زندانیان قزلحصار کرج
قتل دو هموطن در بندرعباس به ضرب گلوله مأموران جنایتکار انتظامی

دانشجویان دانشگاه هنر تهران روز یکشنبه 24آذر در اعتراض به فضای امنیتی دانشگاه تجمع کردند. دانشجویان با سر دادن شعارهایی خواستار کناره‌گیری سعید کشن فلاح، رئیس مزدور این دانشگاه شدند. دانشجویان همچنین خواستار آزاد شدن فعالیت تشکل‌های دانشجویی و نشریات دانشجویی شدند.

جمعی از دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور قم روز یکشنبه 24آذر در اعتراض به کمبود امکانات ورزشی تجمع زدند.

شماری از جوانان بندرعباس در منطقه 22بهمن با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که قصد دستگیری دو جوان را داشتند، درگیر شدند. در این درگیری که چهارشنبه شب رخ داد مزدوران رژیم شروع به تیر اندازی هوایی کردند. مردم محل نیز به کمک جوانان شتافته و یکی از مأموران سرکوبگر را گوشمالی دادند و او را مضروب و مصدوم کردند.

جمعی ازکارگران اخراج شده شرکت کفش بلا در مقابل دادگاه ارتجاع در ولی‌عصر تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به اخراج خود و پرداخت نشدن مطالبات عقب‌افتاده اعتراض کردند. کارگران که بین 26 تا 30سال سابقه کار داشتند ماه گذشته بدون هیچ دلیلی از کار اخراج شدند

کارگران شرکت ابرساز در سرپل ذهاب، روز شنبه 23آذر در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند..

کارگران پتروشیمی فجر ماهشهر روز یکشنبه در اعتراض به فضای پلیسی کارخانه تجمع کردند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی طی هفته گذشته و از روز شنبه 23آذر بندهای مختلف زندان قزلحصار کرج توسط دژخیمان مورد تعرض و بازرسیهای عمومی قرار گرفته است. زندانیان در هوای سرد، روزانه سه الی 4ساعت مجبور می‌شوند در محوطه حیاط زندان وهواخوری سر پا بمانند تا وسایل آنان در داخل بندها و سایر اماکن بازرسی شود. این عمل ضدانسانی برای فشار بر زندانیان به‌خصوص در زمان اجرای حکم اعدام در زندان انجام می‌گیرد.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی روز شنبه 23آذر یک خودرو نیسان را در نزدیک روستای گچین پایین در بندرعباس به رگبار بستند. بر اثر این اقدام جنایتکارانه هر دو سرنشین این خودرو جان باختند.. قابل ذکر است که روز جمعه 22 آ‌ذر نیز در روستای جلابی یک پژوی شهروندان هدف تیراندازی مزدوران جنایت‌پیشه رژیم قرار گرفت و راننده آن جان باخت..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e04f6fef-0288-4342-8a1a-34f24ce79802"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات