728 x 90

بحران اقتصادى,

اعتراف رئیس مجلس ارتجاع به وضعیت ورشکسته اقتصادی و چپاول باندهای حکومتی

-

لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع
لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع
پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع امروز در سخنرانی در تهران به گوشه‌یی از وضعیت ورشکسته اقتصادی رژیم اشاره کرد و در همدستی با آخوند روحانی تلاش کرد این وضعیت را تماماً ناشی از سیاستهای احمدی‌نژاد وانمود کند.
پاسدار لاریجانی گفت: ”چند وقت گذشته فرمان اقتصاد کشور درست هدایت نشد و خیلی از ظرفیتهای کشور که باید در عرصه اقتصاد فعال می‌شد، امکان‌پذیر نشد... چند روز پیش وزیر امور اقتصاد و دارایی در هیأت‌رئیسه پیش من بود و گفت که تقریباً مجموع بدهی دولت به بانک مرکزی، و یا سایر بانکها بالغ بر 150 تا 160هزار میلیارد تومان است، آیا این به تحریمها مربوط است؟ البته بد اداره کردن نیز تاثیرگذار بوده است“
پاسدار لاریجانی همچنین به گوشه‌یی از چپاول و دزدی ایادی رژیم تحت عنوان «پروژه‌های عمرانی» اشاره کرد و گفت: ”این که 400هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی کلنگ زده شود و تنها از این مبلغ 10هزار میلیارد تومان تحقق یابد که اگر این طرحها بخواهد تمام شود 60 تا 70سال طول می‌کشد. باید پرسید چه کسی گفت کلنگ بزنید؟ آدم باید لقمه را اندازه دهنش بردارد“.
لاریجانی همچنین یک مورد دیگر از دزدی باندهای رژیم که تحت عنوان خصوصی‌سازی و اجرای اصل44 قانون اساسی ولایت‌فقیه عنوان می‌شد را رو کرد و گفت: سه نیروگاه را از وزارت نیرو گرفتند و به وزارت دفاع دادند، آیا این اجرای اصل 44 است؟ این بخش‌های اقتصادی را هم به شبه دولتی دهیم؟
رئیس مجلس ارتجاع همچنین به لطمات سیاست حذف یارانه بر تولید و کلاهبرداری رژیم تحت «سهام عدالت» اشاره کرد و گفت؛ در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، مگر قانون گفته بود این‌گونه عمل کنند که به تولید لطمه بخورد؟ درست اجرا نشد... همین‌طور است در مورد سهام عدالت، الآن مردمی که ورقه سهام عدالت را در دست دارند آیا احساس مالکیت می‌کنند آیا از این ورقه پولی در می‌آید، کی قرار بود این‌گونه اداره شود؟
لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود برای لاپوشانی عقب‌نشینی مفتضح رژیم در توافقنامه ژنو به نحو مضحکی به شاخ و شانه کشیدن برای آمریکا پرداخت و گفت: در مورد انرژی هسته‌یی بعضی از مسئولان آمریکایی حرف می‌زنند، زیاده حرف می‌زنند شما یک توافقی کردید، جرأت دارید این را زیرش بزنید تا بهتان بگوئیم که چه‌کارتان می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e26b9356-0664-4dd7-ab42-235ad44b0ad4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات