728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

امیر شکوه زاده: این رژیم هیچ سرنوشتی جز سقوط و نابودی ندارد

-

امیر شکوه زاده
امیر شکوه زاده
سلام می‌کنم به اشرف‌نشانها و یاران مقاومت در چهارگوشهٴ دنیا، به‌طور خاص اعتصابیهای لندن و برلین و آمریکا و سوئد و ایتالیا که با مایه گذاشتن از شیرهٴ جانشان در حال سپری کردن سومین ماه اعتصاب‌غذای خودشان هستند.
دست و روی تک‌تک این یاران را از راه دور می‌بوسم و با دیدن عزم راسختان در جنگ اراده‌ها، از این‌که مجاهدین چنین حامیانی دارند به خودم می‌بالم. همرزمانی که در راه آزادی مردم ایران هیچ محدودیتی را به‌رسمیت نمی‌شناسند.
آن مردک طلسم‌شکسته فکر می‌کرد که می‌تواند با سرازیر کردن آدمکشان تا دندان مسلح به اشرف و کشتار مجاهدین با دستان بسته و زدن تیر خلاص می‌تواند اشرف و راه و رسم آن را از بین ببرد و مهر سکوت را بر جامعه ایران بزند، ولی هیهات که لشکر فدایی اشرف، با درس پایدار خودش سر این جلاد را به صخره مقاومت و رزم تا پیروزی کوبید.
به‌راستی وقتی ابتکارات اشرف‌نشانها در آکسیونهای خارج کشور و یا فعالیتهای یکانهای ارتش آزادی در جای جای ایران را می‌بینم، بیش از پیش ایمان می‌آورم که این رژیم هیچ سرنوشتی جز سقوط و نابودی ندارد و مردم ایران به‌زودی به آزادی و دموکراسی دست پیدا خواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aef276d2-fded-4a08-9640-c666865217ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات