سرهنگ عبدالجبار العکیدی از فرماندهان ارتش آزادی سوریه گفت: رژیم جنایتکار اسد تلاش میکند از شهرها و روستاهای حومه حلب و همچنین از شهر حلب انتقام بگیرد. این واکنش به ضرباتی است که رزمندگان سوریه به رژیم و نیروهای حزبالشیطان وارد کردهاند. رژیم اسد فکر میکند مردم و رزمندگان حلب با وارد کردن ضربات نظامی به فرودگاه و تیپ 80 بیشتر از سایرین به آن ضربه زدهاند.
سوريه - جنگ,
یک فرمانده ارتش آزادی سوریه: رژیم جنایتکار اسد تلاش میکند از شهرها و روستاهای حومه حلب انتقام بگیرد
-
- جهان
- 1392/09/11
عبدالجبار الکعیدی
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e23973d-d4a6-4ff9-8a50-db53a026d6ad"></iframe>