728 x 90

اعتراض حقوق بشرى,اعدام جمعي,

هشدار اقبال مرادی نسبت به اعدام قریب‌الوقوع فرزندش زانیار مرادی و برادرزاده‌اش لقمان مرادی

-

اقبال مرادی پدر زانیار مرادی و برادرزاده‌اش لقمان مرادی
اقبال مرادی پدر زانیار مرادی و برادرزاده‌اش لقمان مرادی
اقبال مرادی پدر زندانی سیاسی زانیار مرادی نسبت به اعدام قریب‌الوقوع فرزندش و برادرزاده‌اش لقمان مرادی به سازمانهای بین‌المللی هشدار داد

کليپ صوتی صحبت آقای اقبال مرادی


اقبال مرادی پدر زندانیان سیاسی زانیار طی گفتگویی که در اینتر نت منتشر شده است خبر داد رژیم آخوندی قبل از اعدام زندانی سیاسی حبیب‌الله گلپری‌پور ملاقات با زانیار و برادر زاده‌اش لقمان را قطع کرده است، خانوادهٴ آنها هیچ خبری از این دو ندارد و رژیم در تدارک اعدام این دو زندانی سیاسی می‌باشد.

آقای اقبال مرادی تأکید کرد قتلی که وزارت اطلاعات رژیم آخوندی به دو فرزندش به دروغ نسبت داده شده است از قتلهای زنجیره‌یی است که بیش از 300 مورد آن توسط وزارت اطلاعات آخوندی در کردستان صورت گرفته است و این روزها حتی سایتهای وابسته به وزارت اطلاعات آخوندی هم به این مسأله اعتراف می‌کنند و اسم یکی از عوامل جنایتکار خود را به نام «هیوا تاب» را درز داده‌اند.

اقبال مرادی گفت: به‌عنوان پدر یک زندانی سیاسی می‌گویم که جای انتقاد از تمامی نهادها و سازمانهای حقوق‌بشری، شورای امنیت و آمریکا وجود دارد که به‌خاطر منافع اقتصادی و سیاسی خودشان با جمهوری اسلامی، درد و رنج مردم ما را فراموش کرده‌اند. با آمدن حسن روحانی سیاستهای رژیم هیچ تغییری نکرده است. میزان اعدامها، توحش و نقض حقوق‌بشر در سراسر این گسترش یافته است. آزادی بیان به‌طور کامل از بین رفته است و تمامی حقوق مردم فراموش شده‌اند. این برخورد دوگانه، حکومت جهل و جنایت را درنده‌تر و خونریز‌تر کرده است. نشستهای سازمان ملل و آمریکا با این رژیم، به این رژیم مشروعیت داده تا سرکوب و کشتار مردم را ادامه دهد. این گفتگوهای هیچ تغییری در سیاست رژیم ایران نگذاشته است. من به‌عنوان پدر یک زندانی سیاسی فقط می‌توانم بگویم که با این سیاستهایی که در قبال رژیم اتخاذ می‌شود، فقط خانواده‌های بیشتری را در رنج و عذاب قرار می‌دهند و افراد بیشتری را روانهٴ زندانها می‌کند. این برخوردها با رژیم جای تأسف دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7b098a6-4ad4-4953-ba7d-375e7b45cc05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات