728 x 90

يارانه ها,شقه دروني رژيم,

اعتراف به پیامدهای فاجعه‌بار سیاستهای اقتصادی رژیم در یک مناظره پرکشمکش

-

مناظره پرکشمکش در تلویزیون رژیم آخوندی
مناظره پرکشمکش در تلویزیون رژیم آخوندی
در یک مناظره پرکشمکش در تلویزیون رژیم آخوندی، کارشناسان و کارگزاران رژیم به گوشه‌یی از پیامدهای سیاستهای ویرانگر اقتصادی رژیم آخوندی و تأثیر مخرب طرح ضدمردمی حذف یارانه‌ها اعتراف کردند.

براي دانلود کليپ کليک کنيد


در این مناظره یکی از کارگزاران رژیم در جنگ با باند رقیب اعتراف کرد کل جامعه قربانی سیاستهای اقتصادی رژیم شده است، دیگری از سوءتغذیه و گرسنگی8 تا 10درصد از مردم ایران سخن گفت، آن دیگری فاش کرد بنگاه غارتی موسوم به ”کمیته امداد امام» در دست غارتگرانی است که میلیاردها تومان جنس وارد کشور می‌کنند. دیگری ادعای پوشالی دولت را مبنی بر حذف یارانه‌ها برای «دهکهای بالایی» رو می‌کرد و می‌گفت اصلاً آماری از چنین دهکهایی در دست نیست و چنین آماری وجود خارجی ندارد و آن دیگری تأکید می‌کرد با این سیاست‌ها «مردم را بیچاره» کرده‌ایم. کارگزاران و کارشناسان رژیم در این مناظره بارها با لحنهای تند به یکدیگر شدیداً حمله کردند و یکدیگر را به ارائه آمار غلط و هوچیگری متهم کرده و اجازه صحبت به رقبا را نمی‌دادند. در کلیپ زیر منتخبی از این مناظره رسوا کننده را می‌بینید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6631f17b-c951-4910-93d4-041837ca2743"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات