728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در تهران، اراک، اصفهان، شهر کرد، اهواز، خوراسگان اصفهان و شهمیرزاد

-

--
--
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

گوشمالی دادن چند مزدور بسیجی توسط جوانان شهر کرد
تجمع مردم اراک و اعتراض به آلودگی هوا و پارازیت
اعتراض زنان تهرانی به باز کردن بسته‌های پستی توسط رژیم آخوندی
حرکت اعتراضی جوانان جویای کار در شهر کرد
اعتراض کشاورزان خوراسگان اصفهان
تجمع خانواده‌های بیماران هموفلی در اصفهان
تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان دادگستری رژیم در تهران
اعتراض شهروندان شهمیرزاد در استان سمنان
تجمع اعتراضی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان
اعتراض کارگران شهرداری ناحیه یک اهواز
تجمع کارکنان فدراسیون کشتی در تهران
اعدام یک زندانی در گچساران
فشار بر دراویش زندانی در زندان عادل‌آباد شیراز


جوانان زرین شهر اصفهان، چند مزدور بسیجی را که به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی به 3دختر دانشجو حمله کردند به سختی گوشمالی دادند. مردم محل نیز در حمایت از این جوانان وارد صحنه شده و مزدوران بسیجی را کتک زدند. در جریان این درگیری که روز یکشنبه 17شهریور رخ داد، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به کمک مزدوران بسیجی شتافته و چهار نفر را بازداشت کردند.

عصر روز گذشته گروه زیادی از مردم اراک در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و به آلودگی هوا و پارازیت اعتراض کردند. روز شنبه 16شهریور نیز صدها تن از مردم اراک در میدان باغ ملی این شهر دوازدهمین تجمع اعتراضی خود را علیه این وضعیت برگزار کردند.

بیش از 250نفر از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان روز دوشنبه 18شهریور در مقابل اداره بازنشستگی واقع در خیابان نشاط اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان به پرداخت نشدن 3ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

کارگران شهرداری ناحیه یک اهواز واقع در باغ شیخ، تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان پرداخت حقوق و مطالبات عقب‌افتاده شدند.
کارکنان فدراسیون کشتی در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حقوق عقب‌افتاده و 9ماه حق بیمه در مقابل دفتر سرپرست این فدراسیون تحصن کردند.

صدها تن از جوانان جویای کار در شهر کرد در اعتراض به لغو آزمون استخدام، در مقابل شهرداری رژیم تجمع کردند.

نمایندگان کشاورزان خوراسگان اصفهان برای روز سه‌شنبه 19شهریور بار دیگر در خیابان توحید در مقابل استانداری رژیم در اصفهان تجمع کردند. رژیم آخوندی از پرداخت غرامت به کشاورزان که محصولاتشان به‌دلیل قطع شدن آب زاینده از بین رفته خودداری می‌کند

جمعی از مردم تهران روز دوشنبه 18شهریور در اعتراض به جاسوسی عوامل رژیم و بازکردن بسته‌های پستی شخصی در مقابل ساختمان اصلی پست واقع در چهارراه لشگر تجمع کردند. تجمع‌کنندگان که اکثراً زنان بودند این اقدام را تجاوز آشکار به حریم خصوصی خود دانستند.

گروهی از کارکنان دادگستری رژیم در تهران در مقابل دفتر رئیس این ارگان تجمع کردند و خواهان پرداخت شش ماه اضافه کاری خود شدند.

شهروندان شهمیرزاد در استان سمنان در مقابل استانداری رژیم در مازندران تجمع کردند و خواستار الحاق این شهرستان به استان مازندران شدند.

بیش از سیصد تن از اعضای خانواده‌های بیماران خاص مقابل بیمارستان الزهرا در اصفهان تجمع کردند و با روشن کردن شمع یاد قربانیان خود را که بر اثر تزریق داروی تاریخ گذشته جان سپردند گرامی داشتند. بیش از 30تن از پزشکان اصفهان ضمن حضور در این تجمع و همدردی با خانواده بیماران انزجار خود را از رژیم آخوندی و باندهای مافیایی آن که تجارت دارو در دست دارند اعلام کردند.

رژیم آخوندی یک زندانی را در زندان گچساران بدار آویخت. این زندانی از سال88محبوس بود و روز یکشنبه 17شهریور در محوطه زندان گچساران حلق‌آویز شد.

دژخیمان یکان حفاظت اطلاعات زندان عادل‌آباد شیراز به بند دراویش زندانی یورش بردند و آنان را با باتون مورد ضرب و شتم قرار دادند. دژخیمان به‌منظور تحقیر این هموطنان، با زور اقدام به تراشیدن سبیل و ریش آنان کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4f8942f-746a-4a3c-a6b2-c8781dece81d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات