728 x 90

همياري سيماى آزادى,

قدردانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از مشارکت گسترده هموطنان در همیاری ملی و استقبال میهنی از اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزادی

-

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی مشارکت گسترده و اشتیاق هموطنان و یاران مقاومت از داخل و خارج ایران در پانزدهمین برنامه همیاری با سیمای آزادی را ستود و احساس مسئولیت آنان را نمود دیگری از اعتلای روحیه مبارزاتی جامعه ایران در مرحله سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه توصیف کرد.

خانم رجوی افزود: این همیاری فراتر از تأمین مالی یک برنامه تلویزیونی، در حقیقت استخراج انرژیها و تواناییها از درون خلق و سرشتن محکمترین پیوندها و همبستگیها با پرداخت و فداکاری است. از این نظر یکایک هموطنان و خواهران و برادران ما از ملیتها و مذاهب و شهرهای مختلف کشور و از پنج قاره جهان بودند که این همیاری را برپا کرده، به آن شور و نیرو بخشیدند.
هر چند هموطنان ما یک به یک می‌گفتند که شرکت در این همیاری ملی را کمترین وظیفه خود می‌دانند و هر چند که با متواضعانه‌ترین کلمات کمکهای خود را ناچیز می‌شمردند، اما باید تأکید کنم کار آنها از نظر انسانی و آرمانی پرشکوه و از نظر سیاسی صف‌آرایی پرقدرتی در برابر رژیم فرتوتی است که به پایان کار خود رسیده است.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت استقبال پرشور میهنی از اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزادی را که در این همیاری ملی بازر شد مبین ریشه‌داری این مشی آزادی‌ستان و نشانه آمادگی اجتماعی در فاز پایانی رژیم ولایت‌فقیه دانست و به جوانان و اشرف‌نشانها که از سراسر ایران تماس گرفته و برای گسترش مبارزه و نبرد خود در برابر استبداد حاکم اعلام آمادگی کردند درود فرستاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbc2b96c-aaad-469e-acfd-50bd3048a551"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات